دنیای من
دنیای من

دنیای من

گشاد

هفت هشت سال پیش ، یه شلوارهایی بود ، گشاااااد و چروک . خیلی چروک ، هرچی چروکش بیشتر بود کلاسشم بالاتر بود: ))))

رفته بودیم مسافرت ، خواهرم یدونه از اونا خرید. قهوا ای. حالا چقدر باهاش حال کرد و مانور داد در طول سفر بماند. برگشتیم گفت این شلواره خیلی بلنده ، میخوام کوتاش کنم. گفتم یه هفتس همه جا تنته الان فهمیدی بلنده ؟ گفت نه تا حالا میکشیدمش بالا یکمم تا میکردم کمرشو. میخام کوتاه کنم. گرفت شلوارو برید ، یه بار شست ، پارچه اب رفت کوتا شد. همچینم کوتاه نبود ، از مچ پا ، ولی چون گشاد بود خیلی خنده دار میشد. خلاصه دیگه شلوارو نپوشید . گفتم بده من بپوشم  یه چند بار پوشیدم بعد انداختم یه گوشه واسه خودش زندگی کرد.  الان بعد سالها اون شلوارو پام کردم .  بدون چروک ، گشاد تر از همیشه :D, با یه تاپ زرد که اونم پایینش گشاده. هارمونی رنگش محسور کنندس .گشادیتش هم که کشته میده: )) 

 شلوار گشاد کوتاه یه چیز دیگست ؛)

تا حالا خودمو اینقدر جذاب ندیده بودم ، حتی زمانی که شلوار کردی گلگلی با تیشرت آدیدا و دمپایی میپوشیدم : D 

نظرات 2 + ارسال نظر
. دوشنبه 29 مرداد 1397 ساعت 15:36 http://fidgety.blogsky.com

این داستان مثال خوبیه برای این ضرب المثل که : هر چه را خار آید روزی بکار آید

اورین اورین

درسته

بردیا دوشنبه 29 مرداد 1397 ساعت 15:32 http://elves0014.blogsky.con

جذاب کی بودی تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد