دنیای من
دنیای من

دنیای من

لبخند زندگی

از وقتی اومدم زندگی همش داره بهم لبخند میزنه . دیروز که شیشه روغن شکسته بود و تصفص رفته بود تو کیفم :| بعد با سرپرستای گوشت تلخ اشنا شدم. امروز صبح رفتم چایی بزارم ، یه هو اب پاشید کل تی شرتم خیس شد.  رفتم روشویی ابو باز کردم  دیدم لوله خرابه ، شلوارم خیس شدم: | رفتم کلاس دو ساعت عین چی کار کشید ازمون.  استاد فوتسال امر کرد ست تی شرت و شرت ورزشی بگیرین  ، جوراب فوتسال و ضربه گیر عم حتما بخرین . مثل اینکه از وضع بازار خبر نداره: | اومدم خابگاه دوشاب رو ریختم رو رو فرشی :| 

یعنی لبخند بعدیش چی میتونه باشه ؟؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
خان دایی شنبه 14 مهر 1397 ساعت 14:57 http://www.khan-dayiii.blogfa.com

عکس با شورت ورزشی بگیرر

فردا روز می تو نی رییس تربیت بدنی چیزی بشی

یه تیپی میزنیم دییییدنی: ))))

روابط قوی تر از ضوابطه ، به ما نمیرسه این سمتا :(

بهزاد چهارشنبه 11 مهر 1397 ساعت 08:21

از ذوق شروع ترم جدید بوده

اره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد