دنیای من
دنیای من

دنیای من

ارواح بیچاره

تو رشته ی ما اسیب دیدگی زیاده. در رفتگی ، شکستگی ، کشش تاندون یا حتی پاره شدنش . ولی من تاحالا اسیب ندیدم. فقط دو بار انگشتم در رفته که زود خوب شده.  ولی حرفم اینه که ، کاش تو این سه سال کلی اسیب میدیم ولی این همه جنگ اعصاب که این روزا از در و دیوار برام میباره نبود. ترجیح میدم جسمم درد کنه ولی روحم  ارامش داشته باشه. اومدم خونه تا درگیری های اخیر یادم بره ولی اینجا همه چی بدتر شد.  ولی خوبیش اینه ، قبلی ها دیگه مهم نیستن. چون جدیدا اونقدر سنگینن که قدیمی ها زیرشون له شدن ! 

چقدر گناه دارن روحامون... 

نظرات 3 + ارسال نظر
خان دایی یکشنبه 29 مهر 1397 ساعت 16:02 http://www.khan-dayiii.blogfa.com

سلام دایی چه طوری

سلام دایی. خوبم خودت چطوری ؟

بهزاد پنج‌شنبه 26 مهر 1397 ساعت 20:48

اینجاس که میگن ورزش برا سلامتی مضره
بچه های ریاضی دوره لیسانس تو تربیت بدنی همه افتضاح بودیم تو دو که همیشه آخر

تربیت عمومی ها که واقعا دیدنی ان . میتونم تصورتون کنم: ))
من خودمم اینجوری بودم : دی

خان دایی سه‌شنبه 24 مهر 1397 ساعت 11:05 http://www.khan-dayiii.blogfa.com

از چه لحاظ سنگینن دایی

این رشته چی بود

مشکلاتی که نمیشه حلشون کرد. ادمایی که نمیتونم کمکشون کنم و اینجور چیزا
تربیت بدنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد