دنیای من
دنیای من

دنیای من

قصه های جزیره

قصه های جزیره  ، یکی از بهترین سریال هایی که دیدم . اصلا یه جور خاصی بهم حس خوبی میده . خییییلی خوب . خونه هاشون ، لباسای چین دارشون ، موهای پفشون ، ماجراهاش پر از حس زندگیه .

 درسته خیلی سادس ، زندگی روزمره ی ادمای یه جزیره ، با اتفاقای تکراری ولی اگه قرار باشه دوباره به دنیا بیام ، دوست دارم اونجا و تو اون زمان به دنیا بیام . 

امااااااااا ، میرسیم به ضد حال ترین و حرص در اور ترین قسمت تماشای فیلم در صدا وسیمای ایران...  سانسور:|  

واقعا فازشون چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

میخواستم زبان اصلیشو دانلود کنم ، ولی زیرنویس نداره: ( 

نسخه دوبه هم همون پر از سانسور هست: (



نظرات 2 + ارسال نظر
arash سه‌شنبه 8 آبان 1397 ساعت 03:19 http://mnevesht.blogsky.com

واقعا چطوری میبینی؟‌ ازینکه میبینم مثلا خاله هتی فوت کرده یا این بچه از ما خیلی بزرگتر شدن افسردگی میگیرم. حالا سانسورم که آره دیگه. خیلی جاهاشو از دست میدی حتی اگه ربطی به اون مسائل نداشته باشه

منم ناراحت میشم ولی این طبیعت ادماست دیگه . اونجا هنوز زنده هستن و جون موندن پس ارزش دیدن داره . البته بدون سانسور ؛)

بهزاد دوشنبه 7 آبان 1397 ساعت 14:22

آره بابا همش سانسور گند زدن به فیلما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد