دنیای من
دنیای من

دنیای من

انتخاب واحد

واقعا این حجم از بی شعوری و بی مسئولیتی و بد اخلاقی تو یه نفر چجوری جا میشه ؟ تازه انتظار احترام هم دارن!!!!  خیر جانم من عییین خودت باهات رفتار میکنم . مسئول اموزش بیشعور عقده ای . اصلا حرف ادمو نشنیده میگه امکان نداره . بعدشم میگه دشت من نیست. پس دست عمته ؟ 

کار من که حل شد ، فقط ثابت کردی یه عقدخ ای به تمام معنایی!  

وقتی فکر میکنم این 9 واحد عمومی لعنتی که مونده واسه ترم بعد ، بازم تداخل داشته باشن و مجبور شم معرفی به استاد بردارم ، باید برم پیش این بیشعور ، چهارستون تنم میلرزه  . فقط خدا کنه ، خدا کنه ، خدا کنه تداخل نداشته باشه راحت کارمو انجام بدم من .

این تعطیلی چهارشنبه کلا  کلا همه چی رو به هم ریخت. فازشون چیه اخه ؟ کم تعطیلی داریم ؟؟؟؟؟ اگه این طرح مسخرشون عملی نمیشد من عمومی هامو چهارشنبه برمیداشتم . شنبه تا سه شنبه از 8 صبح تا 6 عصر کلاس!  خیر سرم میخام واسه ارشد هم بخونم: | 


نظرات 2 + ارسال نظر
خان دایی پنج‌شنبه 22 شهریور 1397 ساعت 02:18 http://www.khan-dayiii.blogfa.com

ولی کیف میکننا الکی الکی حقوق میگیرن

خییییلی. اگه این 8 ساعت در روز رو هم یه حوری بتونن بپیچونن دیگه خوشیاشون تکمیل میشه

بهزاد دوشنبه 19 شهریور 1397 ساعت 00:19

یه مشت عقده ای بیسواد گذاشتن مسئول آموزش ...
کارشون غیر قانونیه !نمیدونم چرا کسی اعتراض نمیکنه

اعتراض!!! همشون دستشون تو یه کاست. اعتراض کنی طرف تو رو نمیگیرن طرف همکارشونو میگیرن. همیشه دانشجو مقصره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد