دنیای من
دنیای من

دنیای من

پنجره های ترک خورده ، گلدونهایی که افتادن کف زمین و خاک تو گلدون همه جا پخش شده  ، صدای گریه ی یه بچه ی تنها ، کوسن های خونی ، قاب عکسای شکسته رو زمین ، کتابهایی که یه بخشیشون سوخته ، پرده های جر خورده ، خونه های خالی... 

این روزا همش همچین تصویرایی تو مغزم رژه میرن ، مخصوصا شبا ؛ شبایی که صدای ماشین های باری که از خیابون اون ور پارک میگذرن تو اتاق میپیچه  ، و وقتایی که تنهام و تو اشپزخونه چایی میخورم !! 


همون لحظه که دلتنگ کسی شدیم بهش بگیم چون بعدا به نظر احمقانه میاد که دلمون واسش تنگ شده!  

البته ، همون موقع هم احمقانس ولی وقتی زیاد ابراز احساسات نمیکنی ، یه مدت بعد یادت میره چجوری باید بیانش کنی ...

 حماقت بهتر از حسرت نیست ؟ 

اولین برف امسال بارید و من خواب بودم : | 

هر چی فحش بدم به خودم رواست  :| 

ترس

مهم نیست بقیه چقدر بهت بگن تو میتونی ، توتو از پسش برمیای ، تو انجامش میدی و....  و بعد از مدتی  ، شاید بخاطر ایجاد حس انگیزه ، از تکنیک های دیگه ای مثل خرد کرنت استفاده کنن و بگن تو هیچی نمیشی ، تو بی عرضه ای تو.....  

ولی.....  اونا نمیدونن انحام ندادن یه کار ، بخاطر بی عرضگی یه نفر نیست ، شاید بخاطر ترسهایی باشه که اینقدر عمیق تو وجودش خونه کردن که نمیتونه از بین ببرتشون ، یا عقده ها و شکست های کودکی که نادیده گرفته شدن ولی تو ضمیر ناخوداگاه تبدیل به یه دیوار بزرگ شدن که شکستنشون کار هر کسی نیست . و تزار تا شاید دیگه... 


بالاخره یه روزی میرسه با ترس هام روبه رو میشم . روزی که از غار تاریک ذهنم خارج میشم ... شاید طول بکشه ولی مطمئنا اون روز میرسه. 

و اون روز  ، یه جشن بزرگ برای خودم میگیرم ، همراه یه جایزه ی خوب  ! شاید خودمو ببرم گردش ، واسش یه کیک و لاته سفارش بدم ، بعد ببرمش خرید..... شاید هم پنجره رو باز کنم و بهش اجازه بدم به دنیای روبه روش لبخند بزنه: )