دنیای من
دنیای من

دنیای من

ترس

مهم نیست بقیه چقدر بهت بگن تو میتونی ، توتو از پسش برمیای ، تو انجامش میدی و....  و بعد از مدتی  ، شاید بخاطر ایجاد حس انگیزه ، از تکنیک های دیگه ای مثل خرد کرنت استفاده کنن و بگن تو هیچی نمیشی ، تو بی عرضه ای تو.....  

ولی.....  اونا نمیدونن انحام ندادن یه کار ، بخاطر بی عرضگی یه نفر نیست ، شاید بخاطر ترسهایی باشه که اینقدر عمیق تو وجودش خونه کردن که نمیتونه از بین ببرتشون ، یا عقده ها و شکست های کودکی که نادیده گرفته شدن ولی تو ضمیر ناخوداگاه تبدیل به یه دیوار بزرگ شدن که شکستنشون کار هر کسی نیست . و تزار تا شاید دیگه... 


بالاخره یه روزی میرسه با ترس هام روبه رو میشم . روزی که از غار تاریک ذهنم خارج میشم ... شاید طول بکشه ولی مطمئنا اون روز میرسه. 

و اون روز  ، یه جشن بزرگ برای خودم میگیرم ، همراه یه جایزه ی خوب  ! شاید خودمو ببرم گردش ، واسش یه کیک و لاته سفارش بدم ، بعد ببرمش خرید..... شاید هم پنجره رو باز کنم و بهش اجازه بدم به دنیای روبه روش لبخند بزنه: ) 



نظرات 1 + ارسال نظر
فرهاد یکشنبه 8 دی 1398 ساعت 22:01 http://bivajeh.blogsky.com

امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق برات بیوفته..

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد