دنیای من
دنیای من

دنیای من

انتخاب واحد

بالا خره بعد از دو هفته پیگیری و التماس به اساتید و مسئولن متفاوت ، برنامه ی این ترممون معلوم شد . اونم چون لیست اومده رو سایت فهمیدیم وگرنه روز انتخاب واحد غافلگیر میشدیم .

این ترم 12 واحد تخصصی داشتیم و از اونجاکه الف بودم قصد داشتم 24 واحد بردارم که عمومی 4 واحد بمونه واسه ترم اخر ( از 22 واحد 6 واحد پاس کردم فقط:| این هم به لطف همون مسئولین محترم بود که ترم اول 16 واحدمون کردن ، ترم دوم هم 20 واحد عمومی ارائه دادن :| ) ولی برنامه رو یجوری چیدن که همشون تداخل دارن با عمومی ها :| دسمان ماند در حنا :| بدبختی اینجاست که عملی هامو دو جلسه تو هفته تشگیل میشه و 8 واحد عملی داریم :|:|:| 

حالا میترسم اسن ترم 8 واحد بردارم ، ترم اخر هم این بلا سرم بیاد بمونن عمومی هام :|

عین خر گیر کرردم تو گل 

نظرات 1 + ارسال نظر
بهزاد یکشنبه 18 شهریور 1397 ساعت 10:39

بخون خب

دارم میخونم دا. ولی زماناشون جور در نیومد اخر سر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد