دنیای من
دنیای من

دنیای من

سلااااااممممم  

نمیدونم چه مرضیه با وجود اییین همه شبکه های مجازی جدید و .... هی دور خودم میگردم و میگردم و میگردم و اخر سر دوباره از وبلاگ سر در میارم  

اینجا برام خاطرات خوبی رو زنده میکنه ، ادمایی که تو یه برهه از زندگیم برای بودنشون خیلی ذوق داشتم . دوست داشتم که حرفامو میشنیدن و نظر میدادن و منم هر روز میخوندمشون و منتظر حرفای جدید بودم . ولی متاسفانه خیلی هاشون دیگه در دسترس نیستن :(  

حالا چون دیگه کسی اینجا رو نمیخونه میگم اینو ، یادمه یه کراش ریزی هم رو یکیشون داشتم   ولی متاسفانه به بنست خوردم چون اون کس دیگه ای رو دوست داشت 

انی وی ....

فکر کنم اولین چهارشنبه سوری هست که سر کارم تا عصر . البته شاید امروز تا 2 باشیم ، شایدم تا 5 و نیم :| 



نظرات 4 + ارسال نظر
بهزاد پنج‌شنبه 4 فروردین 1401 ساعت 01:48

آررره فی..ل.ت.ر شده بود بخاطر فشایی که نوشته بودم باز شد

بهزاد پنج‌شنبه 26 اسفند 1400 ساعت 21:24

تو پیوندهات هست دیگه

لود نمیشه اخه

نسرین چهارشنبه 25 اسفند 1400 ساعت 21:29 https://yakroozeno.blogsky.com/

وبلاگ اون گوشۀ دنجیه که جاشو هیچی نمیگیره و بله متاًسفانه دیگه خیلی ها نمی نویسن و وبلاگشونو بستن

درسته

بهزاد سه‌شنبه 24 اسفند 1400 ساعت 12:21

سلام
اصلا وبلاگ یه چیز دیگه ست بقیه شبکه های مجازی هیچ کس خود واقعیش نیست

عارع
وبلاگ خودت کو پس ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد