دنیای من
دنیای من

دنیای من

اب هویج

بعد از یه روز خسته کننده داشتیم برمیگشتیم خونه با خواهرم که دیدم دیگه از گرما و تشنگی دارم تلف میشم . گفتم بیا بریم فلان جا یه نوشیدنی بخوریم بریم ولی از اونجایی که مکان مذکور دور بود و خواهرم بخاطر کرونا وارد کافه و رستوران و ... نمیشه گفتیم از همین کافی شاپ سر راه یه چیزی بگیریم توراه بخوریم . رفتیم و یه اب هویج گرفتیم :| اصلا هم نچسبید :| خلاصهههه اومدیم خونه و چشمتون روز بد نبینههههه اب هویجه کار خودشو کرد و در روده های اینجاب  انقلابی به پا شد :))) اوضاع خوبی نبود :)))

از یه زخم خورده به شما نصیحت کهههه تابستونا اب هویج کافی شاپ نخورید :))


نظرات 2 + ارسال نظر
بهزاد شنبه 2 مرداد 1400 ساعت 14:46

خب آب هویج هویج هم از لیست دوست داشتنی هام خط میخوره

اره شک نکن

archer شنبه 2 مرداد 1400 ساعت 01:34 http://mnevesht.blogsky.com

تو این وضعیت ته تهش شاید بشه به یه اب معدنی رضایت داد نه آبمیوه هایی که اینها یه هفته میذارن تو یخچالشون کلی چیزهای دیگه اضافش می کنن میدن به مردم

هعیییی نادانی کردیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد