دنیای من
دنیای من

دنیای من

سفر سفر سفر

دلم یه سفر میخواد ، هفته ی بعد هوا خنک تره و بهترین وقت برای مسافرت . دلم شمال میخواد ، دلم یه ماشین سواری طولانی میخواد ، شب باشه ، هوا خنک باشه ، اهنگای مورد علاقمم پخش شه و ماشین بره و بره و بره و منم گاهی یه چرتی بزنم ، گاهی جاده ی تاریکو نگا کنم ، گاهی از شیشه ی عقب ماشین اسمون رو نگا کنم  یکم غر غر کنم پس کی میرسیم ؛ 

خداااااااااا عایا خواسته ی زیادیه ؟؟؟؟؟ زیادههههه؟؟؟؟؟ نه واقعا زیاده؟؟؟؟؟؟

پریود

پریود شدن مسئاله ی خیلی مزخرفیه . بعد از ۱۰ سال هنوز باهاش کنار نیومدم . حالا بحث ها فیزیکی و درد و جوش و... به کنار ، مشکل اصلی به هم خوردن اعصاب و روانه . بدترین و مزخرف ترین سندرم عصبی رو این دفعه تجربه کردم که هرچی  از وخامت اوضاع بگم کم گفتم :|  ینی پریودهای مغزی قبل این سو تفاهم بودن . 

فقط میتونم بگم که زن بودن خیلی سختهههههههههههههه 

درک نشدن سخت تر :((