دنیای من
دنیای من

دنیای من

هدف

دنبالش نبودم ، نمیدونم چرا . تنبلی ، پشت گوش انداختن و....

ولی اللن میخام دنبالشو بگیرم  . چون اون ازم در موردش پرسید . در نورد دوتا از نسائل زندگیم که خیلی وقته دنبالشونم ولی تا حالا جدی بهشون نپرداختم . بخاطر کسی که بیهوده دوستش دارم هم که شده ، انجامشون بدم تا اگر باز هم درموردش پرسید دستم پر باشه 

نظرات 2 + ارسال نظر
بهزاد دوشنبه 17 آبان 1400 ساعت 09:10

انجام بده/نده برای دل خودت نظر دیگرانم(نظر مثبت چه منفی) به یورت باشه. این خلاصه چیزی که تو زندگیم فهمیدم

اه بهزاد ، اینقد بی انگیزه و بی هدف شدم دیگه به دیگران رو اوردم برای جرقه انجام کارام که متلسفانه اونم اثر نکرد

لیلا دوشنبه 10 آبان 1400 ساعت 08:52 https://ghalishoei-iranian.com

موفق باشید.

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد