دنیای من
دنیای من

دنیای من

یکم اهنگ گوش کنید... 

http://s9.picofile.com/file/8340330592/Jude_Christodal_Madonna_Banshee_OST_.mp3.html 


کلکسیون گلهای تخت اویزمو ببینید: ) 

http://s9.picofile.com/file/8340331518/Screenshot_2018_10_19_14_49_56_1http://s9.picofile.com/file/8340331518/Screenshot_2018_10_19_14_49_56_1.png.png

ارواح بیچاره

تو رشته ی ما اسیب دیدگی زیاده. در رفتگی ، شکستگی ، کشش تاندون یا حتی پاره شدنش . ولی من تاحالا اسیب ندیدم. فقط دو بار انگشتم در رفته که زود خوب شده.  ولی حرفم اینه که ، کاش تو این سه سال کلی اسیب میدیم ولی این همه جنگ اعصاب که این روزا از در و دیوار برام میباره نبود. ترجیح میدم جسمم درد کنه ولی روحم  ارامش داشته باشه. اومدم خونه تا درگیری های اخیر یادم بره ولی اینجا همه چی بدتر شد.  ولی خوبیش اینه ، قبلی ها دیگه مهم نیستن. چون جدیدا اونقدر سنگینن که قدیمی ها زیرشون له شدن ! 

چقدر گناه دارن روحامون... 

سعی کنید حداقل برای یک بار، قضایا را از بیرون نگاه کنید و از خود بپرسید که ...


آیا این شرایط آنقدر ارزش دارد که به خاطر آن عصبانی شوید؟ 


آیا ممکن نیست این ماجرا فقط یک سوءتفاهم باشد؟ آیا راه حل ساده ای برای این مسئله وجود ندارد؟


اگر آگاهانه از خشم فاصله بگیرید، به سادگی می توانید به چنین سوالاتی جواب های ساده ای بدهید؛ چون در برخی موارد مشخص می شود چیزی که شما را برآشفته کرده، بسیار بی ارزش است.

sibsketch@


این متن انگار مخصوص من نوشته شده با . سر هیچ و پوچ اعصابم خورد میشه ، خلقم  تنگ میشه ، دعوا میکنم ، قهر میکنم و در نهایت لجبازیم گل میکنه در حالی که اگه یه نفر دیگه سر همچین موضوعی این واکنشا رو نشون بده خودم بهش انتقاد میکنم. همه تینا رو میدونما ولی دست خودم نیست: | 

بعضی ها استعداد عجیبی دارن تو اینکه تو ذوق ادم بزنن . اون دسته از ادما که استعداد ماهی رو تو بالا رفتن از درخت میسنجن و اگه یه ماهی بر فرض محال سه متر هم بره بالا میگن در حد متوسط هست این کار شما ! ما کسانی رو داریم که نوک بلند ترین برگ ایستادن ! و ماهی بدبختو با گنجشکک اشی مشی مقایسه میکنن. 

تا میخای یه حال گیری رو جبران کنی ، یکی دیگه بدتر حالتو میگیره :(

الکی: )

چشم بستم که شدم غرق خیالی الکی

قصه ی عاشقی و شوقِ وصالی الکی

فرض کردم که تو هم عاشق چشمم شدی و

همه ی دلخوشیَم فرضِ محالی الکی

پرکشیدیم چه نقاشیِ زیبایی شد

اسمانی الکی با پر و بالی الکی

درس خواندی؟چه خبر؟حالِ شما؟خوبی که؟

عشق پنهانی من پشتِ سوالی الکی

روز هجران و شبِ فرقت یار اخر شد

ما رسیدیم به هم آخرِ فالی الکی...


شاید شیطان عاشق حوا بوده...  واسه همین به ادم سجده نمیکنه . واسه همین تبعید میشه. واسه همین... 

عمودی های افقی

صبح ساعت هشت عمودی میرم کلاس ، عصر ساعت 6 افقی برمیگردم: | 


لبخند زندگی

از وقتی اومدم زندگی همش داره بهم لبخند میزنه . دیروز که شیشه روغن شکسته بود و تصفص رفته بود تو کیفم :| بعد با سرپرستای گوشت تلخ اشنا شدم. امروز صبح رفتم چایی بزارم ، یه هو اب پاشید کل تی شرتم خیس شد.  رفتم روشویی ابو باز کردم  دیدم لوله خرابه ، شلوارم خیس شدم: | رفتم کلاس دو ساعت عین چی کار کشید ازمون.  استاد فوتسال امر کرد ست تی شرت و شرت ورزشی بگیرین  ، جوراب فوتسال و ضربه گیر عم حتما بخرین . مثل اینکه از وضع بازار خبر نداره: | اومدم خابگاه دوشاب رو ریختم رو رو فرشی :| 

یعنی لبخند بعدیش چی میتونه باشه ؟؟؟