دنیای من
دنیای من

دنیای من

هپی اِندینگگگ

کاش زندگی هم مثل فیلمایی بود که به طرز خیلی غیر منطقانانه ای یه پایان شاد دارن . ینی  اتفاقای خوب همینجوری پشت سر هم از جایی که فکرشم نمیکنی هی بیا  تو زندگیت :)) حتی تصورش هم خنده داره ؛

نمیدونم زندگی واسه همه اینقد سختی و بد بیاری داره زا فقط با بعضیا راه نمیاد ؟ 

یه سختی رو پشت سر میزاری میگی سخت تر از این نمیشه که ولی میبینی سخت تر شد . هی سخت تر و سخت تر میشه ؛

یه ماجرایی رو از دور میبینی و میگی من عمرا دوم بیارم ، به خودت میای میبینی ای دل غافل ، تو موقعیت بد تری هستی و نه تنها دوم اوردی ، بلکه بهش خو هم گرفتی !!!!

خیلی سخته نه توان تغیر دادن زندگیتو داشته باشی و نه تحمل چیزی که هست و همه بگن که خودت نمیخای ، اگه خودت بخای میشه و از این حرفای انگیزشی دوهزاری که همش سعی داره اینو بکوبه تو سرت که اگه شاد نیستی اگه اوضاع خوب نیست اگه به ارزوت نرسیدی اگه موفق نیستی اگه اگه اگه اگه ، مقصر همش خودتی ؛ خودت تلاش نکردی خودت سعی نکردی ؛ نمیدونم شایدم به قول همین تفکر ، دارم بهانه تراشی میکنم .

در هر حال ، یه اهنگ تا کجا که ادمو نمیکشونه ! 

اینم یکی از اهنگای همون فیلمای غیرمنطقانانه که خیلی قشنگه ؛)


Sigriswil