دنیای من
دنیای من

دنیای من

خااااااااااااااک بر سر هرچی اموزش و مسئول اموزش و استاده . دلم میخواد برم یکی یکی همشونو خفه کنم  

لالا لالا  بخواب چشمای گریون
کم اورد پیش اشک های تو بارون
لالا لالا  بخواب  برگ گل یاس
ببین صبح شد نبستدی چشماتو باز
لالا لالا بخواب بخت سیاهم
نفهمیدم چی بود اخر گناهم
لالا لالا بخواب با خاطراتش
دلم اروم بگیر نیستی تویادش
لالا لالا بخواب زندونه دنیا
سر ناسازگاری داره با ما
لالا لالا بخواب ، رفتی ز یادش
یکی دیگه گرفت جاتو کنارش
لالا لالا بخواب قلب شکستم
نمیدونه به پاش یک عمر نشستم
لالا لالا بخواب خستست نگاهم
نفهمید وقتی که نیست بی پناهم
لالا لالا بخواب صبح شد دوباره
هنوز توی چشام بارون میباره
لالا لالا بخواب بسه گلایه
دلم باور بکن دوستت نداره



پفک رها شده

همچون پفکی رها شده 

سرگردان در دستان باد 

لا به لای نوک کدامین کلاغ ،

خورد خواهم شد؟

میدانم پایان تلخیست اما میگویند 

یک پایان تلخ بهتر از تلخی بی پایان است... 


پاورقی: از سری نوشته های شبانه ی اینجانب زمانی که احساس پوچی میکردم . 



بعد از مدددددت ها یه عکس جدید تو اینستا پست کردم. به مهسا میگم مهسا تو عکسا خوجلم؟ میگه عاره. میگم الان اینارو ببینه عاشقم میشه ؟ میگه مگه فالوت کرده ؟؟؟ O_o میگم نه 

مهسا :|:|:|:| 

من *-*

اون #-#