دنیای من
دنیای من

دنیای من

تجرد

تو دانشگاه مراسم هست ، در مورد ازدواج و این جور چیزا.  بعد شعار رو پوسترشون اینه : (( مجرد ها به بهشت نمیروند ))   :| :| 

میخوام برم یه اطلاعیه بزنم با این مضمون : 

بسم تعالی

یا علی گفتیم و عشق اغاز شد... 

یک سینگل جهنمی هستم ، جهت راه یابی به بهشت به یک همراه نیازمندم  . در صورت تمایل به ورود به بهشت با اینجانب تماس حاصل فرمایید. 

 و من الله توفیق.  

:| 



01:01

دل به دریا ها بزن

 از عشق بگو زیبای من 

که هر کجا روی

 کنار تو ام 

جان جانم تویی 

زیبا تویی رویا تویی 

قسم به جان من قسم 

نرو.... 

میخوام

کی میگه خواستن توانستنه ؟؟؟  

میخوام شرو کنم ولی نمیتونم 

میخوام تموم کنم ، ولی نمیتونم 

میخوام برم ، نمیتونم 

میخوام بمونم ، نمیتونم 

میخوام شاد شاد شاد باشم ، نمیتونم

میخوام هر چیزی که تو ذهنمه ، تو دستام باشه و لمسش کنم ، ولی نمیتونم 

میخوام بگم دوست دارم ، نمیتونم 

میخوام بگم از ت متنفرم ، نمیتونم 

میخوام ببینمت ، نمیتونم 

میخوام زندگی کنم ، اونم نمیتونم  

....



پ . ن : نگو فقط به خواستن نیست باید تلاش کنی ، چون خیییلی تلاش کردم خییییلی ، ولی باز هم نشد 


پ. ن 2 : همینجوری نوشتم ، جدی نگیر ؛)

Hhttp://s8.picofile.com/file/8342446442/nahide_babasli_aksam_olur_karanliga_kalirsin.mp3.html 


دوست دارم این اهنگو . صداش خیلی قشنگه 

سرما خوردم :| فکر نکنم شدید باشه . در حد سر درد و احساس سرما. 

اخباری از یه  خود چ... پندار رسید امروز . خوشحالم که از زندگیم رفت بیرون ؛)  وقتی فکر میکنم ، چیزی جز دردسر نداشت واسم دوستی باهاش... 



امروز

بالاخره این هفته تموم شد. خیلی خسته کننده بودا خیییلی . ولی امروز ، خیلی قشنگ بود. برای دومین بار عاشق پاییز و درختای زرد و بارونش شدم . درسته از 8 صبح تا 6 عصر زیر بارون خیس شدم ، ولی خیلی خیلی خیلی قشنگ بود.  و اولین بار بود که دیدم از صبح تا شب یه ریز  بارون بارید و بند نیومد. عجیب بود برام ! هوای امروز رو خیلی دوست داشتم ♡♡♡ 



بیشعوری

نمیدونم چه مراسمی رفته بودن که  نصف شب برگشتن خوابگاه با کلی سر و صدا و اصلا هم براشون مهم نیست که یه بدبخت به زور قرص و دارو تازه خوابیده  . الان هم که صدای سشوارشون ! برای اینکه خاطر هم اتاقیشون مکدر نشه تشریف اوردن تو سالن موهای مبارکشونو خشک میکنن . و من هم از خیره شدن به سقف تخت خسته شدم . خوابم پرید و دل دردم شرو شد.

ادم چقد میتونه بیشعور باشه ؟ اصلا اینا ادمن ؟؟؟؟؟؟؟؟ 


امروز اسمون دانشگاه پر بود از کلاغ ، یه صدایی راه انداخته بودن که بیا و ببین . تاحالا اینجوری ندیده بودمشون . نکنه میخواد زلزله بیاد ؟ شایدم همینجوری پریشون بودن