دنیای من
دنیای من

دنیای من

اخرین پست

دیشب برف بارید ، بیشتر از برفای زمستون امسال ! خوشبختانه هوا در اون حد سرد نبود و بعد برف هم جایی یخ نبست ، پس درختا حالشون خوبه  

تقویم 98 رو نگا میکردم ، همیشه این موقه ها که تقویم سال جدید میاد نگاش میکنم و میگم اوووو حالا کو تا امسال تموم شه ، ولی وقتی به این لحظه میرسم ، میبینم چه زود گذشت. با اینکه بعضی روزا اینقدر طولانی به نظر میومدن که انگار تا ابد تموم نمیشن ،  ولی تموم شدن . واسه همین تو روزای سخت زندگیم همش به این فکر میکنم که تقویم تو دستمه و دارم سال جدید رو برسی میکنم . خیلی موثره واسه صبور بودن . 

فک کنم این اخرین پست امسال باشه 

سال نو مبارک 


در قحطی اینترنت به سر میبرم .

امروز لطف ایرانسل شامل حالم شد و با هزار تومن 50 گیگ اینترنت یک روزه خریدم و دلی از عزا در اوردم 

ولی کاش به جای 50 گیگ یک روزه ، 5 گیگ یک ماهه بود. هم واسه خودش خوب بود هم واسه من . مردم از بس فیلم دانلود کردم 


یه ضرب المثل ترکی داریم که میگه:  ساح باشا سقز یاخمازلار .

معادلش میشه سری که درد نمیکنه رو دستمال نمیبندن . 

حالا من رفتم رو این سر سالم ، یه دستمال که چه عرض کنم ، چندین دستمال بستم  . 

در واقع معادل ترکیش عمق فاجعه رو بیشتر بیان میکنه .  تحت الفظیش میشه :  رو سری که سالمه ( تمیزه ) ادامس نمیچسبونن. 

حالا فکر کنین من رفتم رو سرم یه بسته ادامس بادکنکی چسبوندم که هی داره باد میکنه :| 

مشکوک

20:20

21:21

09:09

13:13 


یه چیزی این وسط مشکوک نیست ؟؟؟؟؟

من هنوزم دلتنگ اون یه دونه ساعت مچی که اولین و اخرین ساعت مچی عمرم بود میشم . همونی که ترم یک تو استخر گمش کردم .

 ای کسی که پیداش کردی و برنگردونی ، الهی کوفتت شه ≧﹏≦

اونو مامانم برام خریده  بود ︶︿︶

شنبه های لعنتی

بعد از هشت ساعت کلاس ، گرسنه و سرما زده ، چایی و حموم بهترین گزینه هستن .  

حالا فکر کن بیای ببینی اب قطعه: | 

شنبه های این ترم بسی لعنتی تشریف دارن . 

* چطور میشه تو یه خونه دو نفر از یه شارژر استفاده کنن ؟ 

* چرا بعضی از صدا ها مثل ناخن کشیدن رو تخته سیاه ذهن ادمو  خراش میده ؟ در حالی که همچین بد هم نیست. 

*[ _ نوک مدادی که رفته تو پا رو چجوری در میارن ؟ 

+با ناخن گیر: |  ] 

*تقسیم نیروهای اتاق ----> چهار ، سه ، یک 

* پنجره های خیس اتوبوس  

* چرا وقتی حوصله ندارم باهام شوخی میکنی ؟ 

* خروس بی محل نباشیم 

* فیلمی که نا تمام ماند 

* پنگوئن ها زانو دارن 

* هوا ی اتوبوس سرد بود. سرما خوردم 

* گوشم همچنان درد میکنه

* گرمای بهار زمانی قشنگه که یه زمستون سخت رو گذرونده باشی .

* صدای بارون کی قشنگه ؟

* زمستون جای برفه نه بارون 

* چرا داد میزنید ؟ 

* این بهارو باید جشن بگیریم یا به عذا بشینیم ؟ 

*[ ارزوهام کجان ؟؟ 

- تو قبرستون . ] 

* چرا اینجا ؟ 

* با چه جرائتی بچه دار میشین ؟ 

* خیلی سر و صدا میکنینننننننننن . کاش میشد بگم خفه شین احمقااااااا 

* چرا باید مودب باشم ؟ 

* اون دختر مو کوتاه عینکیه به نظر اشنا میومد. 

* غرور یا خجالت ؟ مسئاله این است. 

* برو بهش بگو ازت خوشم اومده 

* ازش خوشم نمیاد 

* فردوس اسم دختره یا پسر ؟

* فکر کردم همه چی پرید: | ولی نپریده بود: ) 

* همچنان در حال جست و جو ، همچنان منتظر... 

* شنبه خر است  >_<



کارت دانشجوییمو گم کردم ؛ برای دومین بار: | 

از این بهتر نمیشد :|