دنیای من
دنیای من

دنیای من

چه بارووووووووووووووووووووووونی

چه بارونی میبارهههه

البته تو این فصل ادم همش انتظار برفو میکشه ولی خب از هیچی بهتره 

باشد که بعد عید برف نباره 

هه ه

میگما امروز کلا اعصاب نداشتم ، نگو روح سرگردانم متوجه شده خبرایی هست :|

هه ه ، اینم شانس مایه !






بخار

تا حالا واستون پش اومده موقع چایی خوردن بخار چایی بره تو چشمتون و برای چند ثانیه جلو چشمتون بخار ببنده ؟ دقیقا مثل وقتی میشه که عینک بخار میگیره ولی این اتفاق واسه چشم میوفته ! 

گاهی وقتی چایی میخورم اینجوری میشه و به نظرم خیلی جالب و خنده داره  

مرگ مرگ مرگ مرگ

پس دلتنگی واقعی این شکلی بوده 

دلتنگی رو خیلی تجربه کردیم ولی دلتنگی واسه ادمی که دیگه تو این دنیا نیست یه جور دیگست و فکر میکنم این مملموس ترین و قابل درک ترین نوع دلتنگیه . کی فکرشو میکرد من یه روز اینقد دلتنگ مادر بزرگم بشم که بشینم سر کار گریه کنم ! 

وبعد فکر میکنم وقتی برای من اینقد میتونه سخت باشه برای مامانم چقدر سخت تره 

و بعد ترش ، به فکر مهسا و زهرا میوفتم که هر دوشون امسال باباشونو از دست دادن :( اونا چی کشیدن و چی میکشن  

اه فاطمه ، اون بدتر از همه بود . تو 15 سالگی باباش رفت 

آآآآآآآآآآآآآآآه چیه این زندگی اخه 

حالم بد شد 


Bırak, Olsun



    Olsun    
 

 Artık ne özgürüz ne de özgür ömrümüz    

  Hadi, Olsun