دنیای من
دنیای من

دنیای من

مرسی که امیدوارم نکردی . مرسی که نخندیدی بهم. مرسی که یه جورایی خیلی شیک و مجلسی  اسمم یادت رفته بود. 

مرسی که اشکمو در اوردی ولی امیدوارم نکردی: ) 

میشه ??

وقتی دلمون براشون تنگ میشه ، دلشون برامون تنگ میشه ؟؟؟؟؟ 

به چیزای خوبی فکر میکنم. خیییلی خوب   *^O^*

بالاخره موفق شدم 19 واحد اخر رو بردارم و پرونده ی انتخاب واحد بسته شد ؛ شاید برای همیشه. 

بیشعوری مسئولین اموزش هم که امری عادیست ! گفتن نداره .

بالاخره امروز واسه مامان کیک پختم. کیکی که خودش میخواست  . کم شیرین و بدون روغن. خوب شد خوشمزست. 

همممم

هی میام  یه چیزایی مینویسم ، بعد پاکشون میکنم و مروگرو میبندم . بعد دوباره میام مینویسم و دوباره پاک میکنم.  

خیلی حرف دارما خیلی ولی نمیدونم چجوری بنویسم .  نمیتونم جمله بندیشون کنم. مثل بچه ای که از دیدن یه منظره خیلی لذت برده ولی نمیتونه توصیفش کنه  . تو این حالت ترجیح میده ساکت بمونه چون میدونه هیچکس نخواهد فهمید اون چی میگه و  چه بسا بهش بخندن و مسخرش کنن.  تو یه همچین حالتی به سر میبرم. اکثر اوغات تو همچین حالتی به سر میبرم. نمیتونم دردمو به بقیه بفهمونم و اونام فکر میکنن که بهونه میگیرم و...  

یادمه تو مدرسه انشام خوب بود . شاید چون خیلی وقته ننوشتم ، نوشتن یادم رفته. 

شاید چون خیلی وقته حرف نزدم ، حرف زدن هم یادم رفته. 


فنا

ذهنم به فنا رفته: |  

خودم نیز: | 

همه چیز نیز: | 

نیز نیز: | 

Lovely

.http://s9.picofile.com/file/8351522918/Billie_Eilish_lovely_Lyrics_ft_Khalid_xirk18P889U.m4a.html




Isn’t it lovely, all alone

Heart made of glass, my mind of stone

Tear me to pieces, skin to bone

Hello, welcome home

No asab

چرا باید برای یه انتخاب واحد هفتاد و دو ساعت اعصاب خوردی بکشم و اخر سر هم سه واحدم بمونه واسه حذف و اضافه که اقایون اگه حالشون خوب بود 5 نفر ظرفیت باز کنن و اخر سر هم سایت کار نکنه و اون 5 تا ظرفیت هم پر بشه و من محبور شم از شهرستان برم دو ساعت خواهش کنم تا مسئول بی مسئولیت یه دونه ظرفیت باز کنه واسه من ترم اخری ؟؟؟ 

از اندیشه 1 هم نگم که دیروز نمره گذاشته  ، روز اخر انتخاب واحد :|  اونم چه نمره ای....  واقعا اساتید عمومی خیییلی خییییلی خیییلی عقده ای ان . 

این بود ارمانهای امام ؟؟؟