دنیای من
دنیای من

دنیای من

دونه ی چهارم

نمیدونم چرا ولی خیلی دلم گرفته . دلم میخواد اینجا نباشم . کاش میشد برم یه مسافرت 10 روزه ، یه جای دور ، خیــــــــــــلی دور . تنهایی یه جای دور و سرد 

ولی نه پولشو دارم  ، نه اجازشو 

با اینکه عاضق مسافرتم ، ولی زیاد سفر نکردم . هر بار هم به جا های تکراری رفتم 

میگن هر کس تو این دنیا ، برای هدف خاصی افریده شده . گاهی با خودم فکر میکنم هدف از افرینش من چی میتونسته باشه؟ قراره چیکار کنم؟ یه روزی میفهمم ؟

یا شایدم مثل خیلی های دیگه که جایگاهشونو تو زندگی پیدا نکردن و سرگردان زندگی کردن و در نهایت مردن ، منم همچین زندگیی خواهم داشت؟

ای خدا چیکار کنم؟

نظرات 1 + ارسال نظر
صنم پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 20:32

خب حالا چرا انقدر نا امید؟؟/

اون روز خیلی حالم بد بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد