دنیای من
دنیای من

دنیای من

دونه ی پنجم : روز اول دانشگاه !!!!

با اینکه این هفته هفته ی سوم مهره ولی امروز تو کلاس 6 نفر بودیم  

ولی خب یه چیزایی خوندیم و بقیه موند واسه هفته ی بعد که همه ی بچه ها بیان . البته اگه بیان 

حس میکنم شبیه بچه مدرسه ای هام ، با این مانتو ی بلندم  ولی چه میشه کرد ؟؟؟ شاید باید برم ارایش کردن یاد بگیرم  

با اخلاقی که من دارم پیدا کردن دوست اونم ترم اول تقریبا غیر ممکن به نظر میاد . مگر اینکه تو این مدت روابط اجتماعیم یکم بهتر شده باشه . تو محیطای جدید ارتباط برقرار کردن با دیگران برام خعــــــــــــــــــــــــــــــلی سخته. 

روزای کلاسام خیـــــــــــــــــلی افتضاح افتادن . شنبه تا پنج شنبه  اخه چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا  ساعتاشونم که بماند 

برام ارزوی موفقیت کنین دوستان . 

امید وارم موفق باشید 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد