دنیای من
دنیای من

دنیای من

دونه ی هشتم : غریبه

خواب دیدنو خیلی دوست دارم . مخصوصا خوابایی که یه نفر توش هست که نمیشناسمش ، وقتی بیدار میشم قیافشم اصلا یادم نمیاد . ولی بودنش ، بهم دلگرمی میده

این غریبه گاهی وقتا کمکم میکنه ، گاهی دعوام میکنه ، گاهی بخاطرش اونقدر گریه میکنم که وقتی از خواب بیدار میشم میبینم بالشم خیسه  خیسه....

گاهی نجاتم میده و هر از گاهی بغلم میکنه .... 

کاش این غریبه فقط تو رویا هام نبود ، کاش تو واقعیت هم میتونستم لمسش کنم .... حتی اگه قرار باشه مثل تو رویاهام  غریبه باشه ، مشکلی نیست . فقط میتونم یه دلخوشی داشته باشم . که یه غریبه ، همیشه هوامو داره ....

اهای غریبه ، خیلی خاطرتو میخوام ، حتی اگه واقعی نباشی .....

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 11:25 http://a-sweet-love.blogsky.com

mamnoon k behem sar zadi azizam

....................................................................................

bezar gharibe bemoone
ya la aghal khodet naro donbalesh
peidash k koni , vaghti kenaret bashe o gharibe bashe , dardesh bishtare
bezar khodesh peidat kone , ta bemoone kenaret

اره باید منتظر بمونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد