دنیای من
دنیای من

دنیای من

دونه ی شانزدهم : نیمه متمرکز

یه ماه پیش با دوستم نشسته بودیم پشت دانشگاه و حسابی مشغول صحبت کردن بودیم  . اتفاقا اون روز حسابی به خودم رسیده بودم  . سایه ، خط پشم ، رژ گونه و...Hippie

خلاصه جیگری شده بودم واسه خودم . گوشیم زنگ خورد ، خواهرم بود . گفت که نتایج نیمه متمرکزها  اومده و قبول شدم   خیلی شوکه شدم چون اصلا انتظار اینو نداشتم 

نمیدونم از خوشحالی بود یا از ناراحتی یا شاید هم ترس ولی یه دفه زدم زیر گریه . چشمتون روز بد نبینه تمام ارایشام خورد به هم . خط چشما اومد پایین با ریمل قاطی شد . شکل پاندا ها شده بودم . حالا خوبه اون اطرف کسی نبود . 

نیمه متمرکز فقط تربیت بدنی انتخاب کرده بودم . و این یه مشکل بزرگه . چون من اصــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلا فعالت بدنی ندارم . 

و مصاحبه ی ما عملیه I'm OK   الان هم دارم اماده میشم ولی برام خیلی سخته . رکورد هام افتضاحه  

ولی تلاشمو میکنم . برام دعا کنین 

نظرات 1 + ارسال نظر
... شنبه 16 آبان 1394 ساعت 01:17 http://http://mehraboonetanha.mihanblog.com

سلام دختر برفی
پرنسس برفی ....

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد