دنیای من
دنیای من

دنیای من

دونه ی بیست و پنجم

دیروز رفتم کتابخونه و دوتا کتاب جدید گرفتم . هنوزم نتونستم یه رمان خوب که از خوندنش لذت ببرم پیدا کنم  از رمان های کلیشه ای ماجرای بیشترشون عشق و عاشقیه خوشم نمیاد و خیلی تکراری هستن . عاشقانه های تراژدی رو بیشتر دوست دارم . مثل رمان پنجره . البته اونم اخرش به هم رسیدن ولی بهتر از بقیه بود . 

کتابایی مثل رازیانه سرخ ، قصر افسون شده و شازده کوچولو  استنلی پسرک کاغزی یا کاش ادم ها پروانه بودند . یه همچین کتابایی خوندنشون لذت بخشه برام . بهترین کتابی که خونده بودم ، کتاب شازده کوچولو هست . سه بار این کتابو خوندم و هر بار برام تازگی داشت .

خلا صه یکی از کتابا که اسمش "بازی بقا" هست اول اونو خوندم Read . البته کتاب نوجوانان هست ولی به رمان های دیگه ترجیح میدم با اینکه زیاد جذابیتی برام نداره . خلاصه دیروز خوندمشو بقیشم امروز صبح تموم کردم  . به صفحه ی اخر که رسیدم نوشته بود " ادامه دارد...." ینی داغون شدمااااااااااااااا . اخر کتابو که نگاه کردم دیدم کتاب سه گانه بوده !!!!! انگار یه رمانو از وسط شرو کرده باشی به خودن . یک حرصی خوردم که نگو  

رفتم کتابخونه ببینم اون یکی جلداش هست یانه و در کمال ناباوری با این نوشته روی در ورودی مواجه شدم  :
" عضو گرامی ، روز دوشنبه مورخه 1394/9/2 تمامی کتابخانه ها ی کشور به دلیل هفته کتاب و کتاب خوانی تعطیل میباشند " 
به نظر من به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی باید ساعات کاریشونو دوبرابر میکردن نه اینکه کلا تعطیل کنن . سوال من این است : ((ایا تعطیل کردن کتابخانه کار درستیست؟؟؟؟))
خلاصه نا امید و ملول برگشتم خونه و رفتم سراغ کتاب دوم که گرفته بودم . بابا لنگ دراز درسته که کارتونشو دیدم و اخرشم میدونم چی میشه ولی وقتی کتابشو میخونم میتونم خودمو جای شخصیت بزارم و محیط قصه رو جوری که دوست دارم تصور کنم . خیلی ریبا تر از اون چیزی که تو کارتون نشون میداد .
عاشق شخصیت جودی ابوتم . همیشه دوست داشتم مثل اون سر زنده و شاداب باشم ولی کمتر پیش میاد اینجوری باشم . من تو بعضی مواقع خجالتی ، گاهی مغرورو تو دار  
هستم . کاملا برعکس شخصیت جودی! 
ولی باید قبول کرد که هیچکس مثل کس دیگه ای نیست وهر کس در جایگاه خودش خاص ترین و تک ترین فرد روی زمینه !!
این پستم چه قدر طولانی شد امید وارم خسته نشده باشین .
نظرات 1 + ارسال نظر
فروردینی سه‌شنبه 3 آذر 1394 ساعت 18:12 http://farvardiny.blogsky.com

اتفاقا پست قشنگیه. خنده م گرفت. ممنون!
در جواب سوال ارسطو گونه تون باید تایید کنم نه والله کار درستی نیست.
این کتابها رو پیشنهاد می کنم:
چراغها را من خاموش می کنم
دایی جان ناپلئون
این دو رمانهای ایرانی هستند که واقعا قشنگن و وقت خوبی رو خواهید داشت.

خیلی خوشحال شدم که خندوندمتون
مرسی که حرفمو تایید میکنید
خیلی ممنو حتما پیداشون میکنم و میخونمشون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد