دنیای من
دنیای من

دنیای من

دونه ی بست و ششم : خواب

چن وقت پیش یه کتاب خوندم که در مورد خون اشام ها بود . البته کتاب بسیار چرت و مزخرفی بود !

یه فیلم هم تماشا کردم که در مورد یه دختری بود که میتونست روح ها رو ببینه  البته بیشتر فانتزی بود تا ترسناک ولی بازم  قیافه ی روحاش یکم ناجور بود . 

اون کتابی هم که تو پست قبل گفتم ، توش یه جادوگر خبیث بود . 

فکر کنم درمورد خواب هام قبلا حرف زدم که همیشه یا گم میشم یا دارم دنبال خونمون میگردم یا واسه یه غریبه گریه میکنم !!!!

الان بااین کتابا و فیلمی که دیدم ، تو خوابام فقط جای یه زامبی خالیه    


نظرات 1 + ارسال نظر
مهران سه‌شنبه 3 آذر 1394 ساعت 18:33 http://mehran.blogsky.com

اون کتاب خون آشامی طور اسمش چی بود؟ گرگ و میش؟ آکادمی خون آشام ها؟

یه کتاب اینترنتی بود
درنده ی تاریک شب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد