دنیای من
دنیای من

دنیای من

دونه ی بیست و هشتم : من و ابجیام !

من دوتا خواهر دارم که از خودم بزرگ تر هستن . یکی 7 سال و یکی 11 سال . با اینکه اختلاف سنیمون زیاده ، ولی خیلی خیلی خیلی باهم صمیمی هستیم . هر وقت سه تامون یه جا جمع میشیم کلی میخندیم . امروز هم یکی از اون روزا بود . خیلی خندیدیم و خوش گذروندیم 

خواهرام خیلی مهربونن و همیشه هوامو دارن . خیلی هوامو دارن  از بچگی همینطور بودن . خیلی خوشحالم کسایی رو کنارم دارم که همیشه به فکرم هستن و به حرفام گوش میدن . البته خواهر کوچکم بیشتر درکم میکنه و روحیات و سلایقمون خیلی به هم نزدیکه و تو بیشتر مواقع درمورد یه موضوع نظر یک سانی داریم .

خیلی دلم میخواست یه برادر هم داشته باشم . البته بزرگ تر از خودم  به کسایی که برادر دارن همیشه با حسرت نگاه میکنم ولی به نظرم اون قدر که با خواهرم راحت هستم با برادم نمیتونستم باشم . شاید هم اینجور نباشه 

ولی خواهر داشتن خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی زیاد خوبه 

نظرات 1 + ارسال نظر
آناهیتا چهارشنبه 4 آذر 1394 ساعت 19:20 http://farfalla.blog.ir

چقدر خوب :(

دلم آب شد همیشه دلم می خواست خواهر هم داشتم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد