دنیای من
دنیای من

دنیای من

دونه ی سی و دوم

یکی از دوستام که پشت کنکور مونده ازم یه کتاب خواست . داشتم به کتاب نگاه میکردم و مکالمات داخلش که سر کلاس با دوستام مینوشتیمو میخوندم که یه تیکه کاغذ پیدا کردم . یه شعر نوشته بودم روش . به نظرم شعر قشنگی اومد . یه بیت به اخرش اضافه کردم ولی نمیدونستم دقیقا کی نوشتمش واسه همین تاریخ همون روز ، یعنی 94/7/14 رو زیرش نوشتم 

اینم از شعر :

کاغذام خیس شده زیر سقف اسمون

تو چرا باهام بدی ، مگه نبودی مهربون ؟

دوباره نوشتمت از سر خط

بگو یار مهربون کی تو رو کرد اینقده بد؟

اسمون داره میباره واسه حالم میبینی؟

میتونی از تو چشام غصه هامو خوب ببینی

کاغذای خط خطیم پر شده از حسرت و آه

میبینم صورتتو شبا میون نور ماه 


شاعر خوبی میشم به نظرتون ؟؟؟؟ 

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 11 آذر 1394 ساعت 11:46 http://a-sweet-love.blogsky.com

hatman mishi :)
beite akharesh fogholade ast ^_^ :-*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد