دنیای من
دنیای من

دنیای من

دونه ی سی و ششم

امتحان فیزیک با موفقیت داده شد  البته اگه غیر از این بود به خنگی خودم ایمان میاوردم  سه تا سوال کپی سوالات جزوه . البته باعث تاسفه که  فرمول قسمت دوم سوال اخرو  یادم رفت  ولی من کسی نیستم نیستم که ورقه رو خالی بزارم پس با خلاقیت خودم یه چیزایی نوشتم و به نتایج جالبی رسیدم  

این کلاس هم یکی از چرت ترین کلاسای این ترم هست . مباحث تکراری و خسته کننده ی دبیرستان با مثال ها و تمرین هایی بسی ساده تر از سوالای دبیرستان . واقعا در مقایسه با سوالای وحشتناک دبیرستان ، حل کردن این سوالا واقعا ادمو خر کیف میکنه  و باید اضافه کنم که من تنها دختر این کلاس میباشم . خیلی کسل کنندست  روز اولی که رفتم  استاد گفت که مطمئنی کلاسو درست اومدی؟؟؟ 

اگه مدیر گروه محترممونو یه گوشه کناری تنها گیر بیارم تک تک موهاشو میکنم . اخه اینم انتخاب واحد بود کرد واسه من ؟؟؟   


نظرات 1 + ارسال نظر
فروردینی جمعه 13 آذر 1394 ساعت 18:17 http://farvardiny.blogsky.com

افرین به این هوش و ذکاوت!
ان شاالله همیشه موفق باشی در رضایت خودت و خدات
وجودت تو ان کلاس یک دلگرمیه اتفاقا. می دونی من به عنوان یک زن حس می کنم محیطی که توش زن نباشه چقدر دلسردکننده ست!


خیلی ممنون
اره واقعا ولی دست تنها کاری ازم برنمیاد . اگه دو سه تا بودیم بهتر میشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد