دنیای من
دنیای من

دنیای من

دونه ی سی و نهم :خوشبختی

یه مزاحم تلفنی دارم که تقریبا از دوسال پیش پیداش شده . برخلاف تمام مزاحم ها ، این اقا اسم و فامیل منو میدونست  فکر کنم شماره مو از یکی از اموزشگاه ها برداشته باشه . خلاصه دو ساله که هر چند یه بار پیام میده و یه سری چرت و پرت مینویسه . البته هیپوقت جوابی دریافت نمیکنه 

امروز بعد از چند پیام ، نوشته که :((خانم ...... به جز من کس دیگه ای نمیتونه خوشبختت کنه )) !!!!!!!!!!!!!!!!!!

حرفای این اقای محتم نما اصلا برام مهم نیست ولی وقتی کلمه ی "خوشبخت" رو دیدم ، با خودم به این فکر کردم که خوشبختی از نظرمن چیه؟ الان خوشبختم ؟

خیلی فکر کردم و به نتیجه ای نرسیدم . تعریفی از خوشبختی ندارم  چرا باید اینجوری باشه؟ چرا درک درستی از خوشبختی ندارم ؟ اصلا خوشبختی وجود داره ؟؟؟؟؟؟

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد