دنیای من
دنیای من

دنیای من

دونه ی پنجاهم

برف بند اومده و خورشید داره میتابه . البته هنوز تیکه های تیره ی ابرا تو اسمونن و گهگداری جلوی خورشیدو میگیرن . بعد از چندین روز هوای ابری و برف ، نور خورشید و گرمای ضعیفش دلگرم کنندست  

امروز بازم کلاس گسسته دارم  اونم دو ساعت پشت سر هم  ولی نیشم هنوز بازه  یکم نگرانم میکنه چون ممکنه یه زد حال حسابی بخورم . امیدوارم این زد حال زمین خوردن تو دانشگاه نباشه  اخه من سابقه ی خیلی درخشانی تو زمین خوردن دارم . و همشون هم تو ملا عام بوده  

بازم تب خال زدم  درست وسط لبم  فکر کنم بازم تو خواب ترسیدم چون تب نداشتم . ولی خوابه یادم نمیاد . جدیدا خوابامو فراموش میکنم. 


نظرات 3 + ارسال نظر
بهزاد جمعه 27 آذر 1394 ساعت 19:35 http://anahno.blogsky.com

عفونت ویروسی مگه به ترسیدن ربط داره؟

از نظر پزشکی نمیدونم ربط داره یا نه ولی تجربه ثابت کرده که هر وقت میترسم تب خال میزنم

فروردینی چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 19:37

سلام
در مورد تب خال نوشتی.
خوندم که مالیدن روغن نارگیل روی لبت به دلیل داشتن اسید امینه خوبه. اسید امینه ویروس تبخال رو از بین می بره. واگر از روغن نارگیل همیشه روی لبهات استفاده کنی می گن باعت جلوگیری از بروز تبخالهای جدید هم می شه.

گیاه شیرین بیان هم خوبه. اگه پودرش رو پیدا کنی می تونی با کمی وازلین مخلوطش کنی و بذاری رو لبت.

امیدوارم زودتر خوب بشی.

اهان .
خیلی ممنون . اتفاقا هست تو خونه شیرین بیان میزارم

آذرمیدخت چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 14:03 http://azarmedokht.blogsky.com

سلام شاهزاده ی برفی. چه وبلاگ خوشگلی داری. حتی نامگذاری ها هم متفاوته

سلام
خیلی ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد