دنیای من
دنیای من

دنیای من

دونه ی پنجاه و یکم

وای چقدر سرده هوا . میگم خدا جون ، اگه بی ادبی نباشه یه پیشنهادی داشتم  خودت که در جریانی  10 سال بود که شهر ما یه زمستون درست وحسابی ندیده بود . نظرت  چیه این سرما رو یه دفه نازل نکنی و تقسیمش کنی و هر سال یکمشو بفرستی برامون؟ البته میدونی که من خیلی دوست دارم هوای سردو ولی سرمایی هم هستم 

اون از تابستون که تبخیر شدیم اینم از زمستون که تو خونه داریم قندیل میبندیم .  البته فقط یه پیشنهاده ها هر جور که خودت صلاح میدونی  ولی تنوع خیلی خیلی خیلی خیلی خوبی بود . دمت گرم 

اهنگ پیشنهادی شاهزاده ی برفی برای خواننده های گرامی:                                                                                                        

 yisable_(11.02_MB)_Ost_Gu_Family_Book_Mp3_2.mp3

شبتون خوش 


نظرات 2 + ارسال نظر
بانو شنبه 28 آذر 1394 ساعت 22:37 http://khaterateman95.blogsky.com

هههههههههه منم خاله نخواهم شد

بهزاد جمعه 27 آذر 1394 ساعت 20:24

مکالمت با خدا خیلی باحال بود
---------------------------
سرم درد گرفت با این آهنگ چی بود بابا


کمتر کسی پیدا میشه که تو موسیقی هم سلیقه باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد