دنیای من
دنیای من

دنیای من

دونه ی پنجاه و سوم

وقتی داشتم میومدم سمت ساید ، ساختمان عمران و معماری رو دیدم . یه زمانی چه قدر ذوق میکردم وقتی جایی رو میدیدم که مربوط به معماری بود! ولی الان فقط حسرت میخورم  به این فکر میکنم که چه قدر راحت کنارش گذاشتم . خیلی راحت . باید اعتراف کنم که برای رسیدن بهش تلاشی نکردم  و الان خیلی ازش فاصله گرفتم .

لپ تاپم رفت  باید تا وقتی که خوب بشه با اینترنت دانشگاه کارامو انجام بدم  خوبه که اینجا هست  شایدم تا فردا درست شد . امیدوارم اینطور بشه

الان استاد میاد . برم کلاس 

روزتو برفی 

نظرات 5 + ارسال نظر
رضا دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 02:19

خب پس مشکلش تو فن لپ تابتونه . احتمالا روی فرش و... زیاد استفاده کردید از لپ تاپ پرز هاش باعث کندشدن چرخش فن لپتاپ بشهه که اگه این اتفاق بیافته لپ تاپ داغ میکنه و خاموش میشه لپ تاپ انگار باطریشو یهو در اوردی . یا اینکه محفظه گاز فریون بالای پردازنده اصلی یا گرافیکیتون (اگه گرافیک بالایی داره لپ تابتون) سوراخ شده باشه که خیلی کم افتاق میافته مثل ضربه شدید که من تا حالا فقط یه بار دیده بودم اونم وقتی بود که یکی از همکار ها موقع باز کردن لپ تاپ خودش سوراخش کرده بود :)).
اکثرا وقتی این مشکل رو میدید به بازار باز نمیکنند فن رو تمییز کنند یه ویندوز میزنند و برنامه های سنگین رو پاک میکنند و در کل ویندوزتون رو بهینه میکنند مگر اینکه یکی حوصلش بکشه بازش کنه . اخه خیلی زمان برو حساسه دست یکی که ناشیه.

رضا یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت 20:47

خب اره شاید نتونم . ولی خب ترجبه پخش عمده لپ تاپ کل شهرمون یه مدت به دست من بود .
یکی دو جاهم کار کردم قبلش به عنوان تعمییر کار ولی باز خب نمیشه گفت . چون لپ تاپ تعمییراتش یکم سخته . خیلی وقتا اگه مشکل سخت افزاریشو حتی بلد باشیم لپ تاپ رو باز نمیکینم تا گارنتیش از بین نره . ولی خب حالا مشکلش چیه؟

عجب
داغ میکرد و خاموش میشد . فعلا که درست شده ولی گفتن اگه بازم اونجوری بشه باید بره یه شهر دیگه واسه تعمیر اساسی

بانو یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت 18:51 http://khaterateman95.blogsky.com

بیا قالبتو عوض کن هم خیال من هم خیال خودت رو راحت کن

اخه دوست دارم اینو

بهزاد یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت 12:40

نظر این متن و با پست قبلی ترکیب کردم فکر کردم فقط یه پست گذاشی.

رضا یکشنبه 29 آذر 1394 ساعت 12:33

دانشجویه کامپیوتری خودت باید اون کارا رو بکنی...
دفعه بعدی بگو من درستش میکنم

و رایگان :))

رشته ی من نرم افزار کامپیوتره نه سخت افزار ! در ضمن فعلا ترم اولم
فکر نکنم شمام از پسش بر بیای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد