دنیای من
دنیای من

دنیای من

دونه ی پنجاه و چهارم

امروز دو جلسه پشت سر هم فیزیک داشتم. اینقدر خسته بودم  تو کلاس بحث کشیده شد به ازدواج و پیچیدگی خانوما!!! نمیدونم چرا اقایون اینقدر اصرار دارن که خانوما پیچیده هستن و نمیشه شناختشونو . به نظر من که اصلا هیچ پیچیدگی وجود نداره . رفتار های ما ها کاملا عادی و ساده است . اقایون یکم پپه تشریف دارن 

بعدشم خسته و کوفته اومدم خونه و رفتم بخوابم و تاکید کردم که بیدارم نکنید . نیم ساعت نبود که خوابیده بودم بابا اومده بیدارم میکنه بعدشم میگه خواب بودی؟ 

بعدشم یه مشاجره با مامان خانوم داشتم که حسابی حرص داد بهم  میخواست مجبورم کنه یه کاری انجام بدم من هم رفتم خوابیدم  

امشب هم مهمونیم ولی ترجیح میدادم خودمون باشیم . ولی چه میشه کرد؟؟؟ 

یلداتون مبــــــــــــــــــــــــــــــــارک 


پ.ن:لپ تاپم درست شده 

نظرات 4 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 18:54 http://a-sweet-love.blogsky.com

تا این پست بیشتر نتونستم کامنت بذارم
از این پست به قبل مدتشون تموم شده :/

ولی بذار اینجا برای پست قبلیت بگم ...
منم خیلی دوست داشتم برم شیمی بخونم .. مهندسی شیمی .. اونم پلیمر ... اتفاقا تلاش هم کردم ... اما نشد دیگه ...
ولی حسرتشو نخوردم .. رشته خودم یعنی آی تی و کامپیوتر دومین رشته مورد علاقه ام بود ^_^ الانم که دارم میرم برای ترم آخر ان شاءالله :)

الان که فکر میکنم .. می بینم چقدر رشته ام رو دوست دارم .. نمیدونم چرا و چی شد که اینطور شد ... اما تنها کمکی ک تونستم ب خودم کنم این بود ک حسرتشو نخورم و برای جذاب شدن رشته ام تلاش کنم :)

موفق باشی گل من :-*

خب تو خیالت راحته که تلاشتو کردی ولی من ...
منم سعی میکنم حسرتشو نخورم
خیلی ممنون که میخونیم

بهزاد سه‌شنبه 1 دی 1394 ساعت 04:31 http://anahno.blogsky.com

لپتاپ مث ناموس آدم میمونه! . برگشت لپتاپ تبریک میگم

دقیقا
ممنون

رضا دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 20:01

یلدای شما هم مبارک

بانو دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 19:59 http://khaterateman95.blogsky.com

بله هنوز هم هست اون تبلیغات
------------------------
یلداتون مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد