دنیای من
دنیای من

دنیای من

دونه ی پنجاه و ششم

مامان خونه نیست ، خونه یه جوری شده . اصلا خوشم نمیاد از جوش  

میخوام واسه امتحانا خوب درس بخونم و اگه بشه معدلم الف بشه  البته به نظرم کار سختیه چون طول ترم چیزی نخوندم و بد تر اینکه دوتا امتحانم تو یه روز افتاده  

ریاضی و گسسته  تفسیر قران هم که جناب استاد فرموده تا صفحه ی 167 باید بخونیم . بیشتر از همه از این یکی میترسم . فیزیکو چیکار کنم ؟؟؟؟؟ باید از الان بشینم بخونم . زبان هم که کلی لغت باید حفظ کنم . راستش من ادم درس خونی نیستم و برام هم مهم نیست که نمره ی عالی بگیرم ولی این فرق میکنه . چون احتمالش هست که انصراف بدم ، دوست دارم اگه خداحافظی در کار باشه ، در اوج خداحافظی کنم . نمیخوام بگن که نتونست از پسش بر بیاد . واسه همین ، تلاشمو میکنم . البته بعد این چند ماهی که اینجا بودم دلم نمیاد برم ولی فعلا رفتنم قطعی نیست . 

باید صبر کنم  . الان دیکه یه ماه مونده تا نتایج نهایی اعلام بشه . اگه قبول نشم ، واقعا خیلی ناراحت میشم . چون واسه این یک مورد واقعا نهایت تلاشمو کردم . نمیدونم چرا ولی فکر میکنم اگه موفق بشم ، میتونه نقطه ی عطف زندگیم باشه ....

بخاطر یه اشتباه تو انتخواب رشته ، یه شانس بزرگ رو از دست دادم . نمیدونم شاید سرنوشتم این بوده . شاید خدا میخواد از این راه ، یه ارزوی قدیمی رو بر اورده کنه .

هر چی هست ، امیدوارم اخرش خوب تموم بشه . اگه اینبار هم موفق نشم ، نمیدونم باید چیکار کنم ......

نظرات 4 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 18:44 http://a-sweet-love.blogsky.com

خداحافظی ؟؟؟
کجا بری ؟؟؟؟ O_o

یه دانشگاه دیگه
دانشگاه دولتی
البته اگه قبول شم

BoBo جمعه 4 دی 1394 ساعت 23:02

خداحافظی در اوج :))

بهزاد پنج‌شنبه 3 دی 1394 ساعت 21:00 http://anahno.blogsky.com

بذا فکر کنم ببینم یعنی چی
یعنی هرچقدر تلاش کردی مهمه .نتیجه مهم نیست

اهان ...
اره اگه موفق هم نشدی ، حد اقل عذاب وجدان نداری

بهزاد چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 20:20 http://anahno.blogsky.com

اصلا رسیدن به هدف مهم نیست، مهم امتیاز گرفتن از زندگی برای هدفه
اووف چه جمله سنگینی گفتم

اره خیلی سنگین بود . نفهمیدم ینی چی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد