دنیای من
دنیای من

دنیای من

دونه ی پنجاه و نهم

به دنیا اومدن تو این زمان ، بدترین اتفاق ممکن بود . دلم میخواست زمانی به دنیا میومدم که نه خبری از ساختمون های بلند بود ، نه ماشین ، نه تکنولوژِی و ..... مثلا 300 یا 500 سال قبل . خودم میرفتم از چشمه اب میاوردم ، لباسای بلند میپوشیدم ، تو چمنزارا قدم میزدم و .... در هر صورت به نظرم دنیا اون وقتا بهتر و قشنگ تر از الان بوده . اون موقع قطعا اسب سواری هم بلد بودم. شاید یه اسب هم داشتم و یه خونه ی کوچیک کنار یه رودخونه .  و یه باغچه گل شب بو . شاید تو زندگی قبلیم ، همچین شرایطی داشتم  

یا کاش 500 سال یا 1000 سال دیگه بدنیا میومدم . زمانی که متا فیزیک جای فیزیک کلاسیکو گرفته باشه و علم اونقدر پیشرفت کرده باشه که همه بتونن تله پورت کنن !!

زندگی تو همچین دنیای پیشرفته ای خیلی هیجان انگیز به نظر میاد و همینطور بعید !!! ولی به نظر من اصلا بعید نیست . مثلا اگه کسی به خسرو پرویز میگفت زمامیرسه که با یه وسیله ی کوچولو میتونی صدا و تصویر کسی که کیلومتر ها باهات فاصله داره بشنوی و ببینی ، چه عکس العملی نشون میداد؟ 

خلاصه زندگی کردن این وسط یکم کسل کننده هست . 



نظرات 5 + ارسال نظر
بردیا جمعه 22 دی 1396 ساعت 12:56

فرقی نداره تو چ زمانی ب دنیا بیای،مهم اینه ک یاد بگیری تو زمانی ک هستی لذت ببری از همه داشته هات و نداشته هات
هر وقتی کلی خوبی و بدی همون پونصد سال قبل آزادی نداشتی توانایی خیلی چیزا رو نداشتی،ولب خیلی چیزای دیه پاشتی،الان خیلی چیزا نداری ولی بجاش چیزای دیه داری،اینده هم همینه
مهم اینه ک بتونی یاد بگیری از همین چیزایی ک الان هست لذت ببری

منطقیه

آذرمیدخت دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 03:36 http://azarmedokht.blogsky.com

وای چه جالب منم دلم میخاست تو دوره افلاطون به دنیا میومدم تووشهر اکروپلیس. بعد به جای مدرسه های مضخرف الان میرفتم آکادمی . حتی فکر کردن بهش هم خیلی هیجان انگیزه

وای اره خیلی

بهزاد شنبه 5 دی 1394 ساعت 19:27 http://anahno.blogsky.com

بابا قدیما حتی تو اروپا هم زن جایگاهی نداشت به عنوان وسیله بهش نگاه میشد.
ولی آینده خوب اومدی

اشکال نداره طبیعتو عشق است

BoBo شنبه 5 دی 1394 ساعت 19:19

شدیدا موافقم، هم با گذشته و هم با آینده

خیلی هم عالی

بانو شنبه 5 دی 1394 ساعت 19:14 http://khaterateman95.blogsky.com

تله پورت
دقیقااااااا ب نظر منم هیچ هیجانی تو زندگیامون نیست

عارهههههههههه
دقیقا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد