دنیای من
دنیای من

دنیای من

دونه ی هفتاد و دوم

بعد از یه روز خسته کننده ، دیگه انرژی برای درس خوندن نمونده . حتی واسه حل 3 تا تمرین !!! اگه بخونم هم چیزی یاد نمیگیرم پس باید بمونن واسه فردا . امتحان ساعت 11 ، صبح 7:30 بیدار میشم و از 8 شرو میکنم تا 9:30 تمرینا حل میشه و یه بار هم قسمت های سخت و فرمولا مرور میشه . از فیزیک متنفرم  از امتحان هم همینطور 

واسه روزای بیکاری بعد امتحانا که احتمالا 15 روزی باشه ، کلی برنامه ریختم .میخوام صبح ها زود بیدار شم و صبحانه درست کنم  کلی نقاشی هست که میخوام بکشم ، چند تا از اونا رو بکشم ، غذا بپزم ، شیرینی درست کنم ، اتاقمو مرتب کنم  برم بیرون ، چند تا رمان بخونم و.... 

البته هر سال همچین برنامه هایی واسه تعطیلات دارم ولی هیچوقت عملی نمیشن :|نمیدونم چرا موقه ی امتحانا انجام این کارا این قدر لذت بخش به نظر میاد ولی همین که اخرین امتحانو میدم مثل خرس به خواب زمستونی میرم  

امید وارم امسال عملیشون کنم 

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 29 دی 1394 ساعت 18:10 http://a-sweet-love.blogsky.com

خوش بحالت .. چقدر انرژی داری ... من حتی بهشون فکرم نمی کنم ... همه اش میگم هرچه بادا باد ...

عوض شدم .. قبلا انرژی بیشتری داشتم :(


ایشالا بازم مثل قبلنات میشی

بانو چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 14:05 http://khaterateman95.blogsky.com

منم جمعه امتحان دارم خو ولی همون 8 صبح
تازه 1 بهمن که سه تا امتحان دارم
من که بعده امتحانات جوری دستور میدم که انگار چارتا دونه درس امتحان دادم شاهکار کردم

جمعه 8 صبح واقعا حرص ادمو در میاره موفق باشی
منم شنبه دوتا امتحان داشتم هر رو رو خراب کردم
کار خوبی میکنی

بانو چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 00:02 http://khaterateman95.blogsky.com

من که همه ی امتحانام ساعت ۸ هستن لعنتیا جز یکیشون
من که انقدر رمان ابکی خوندم...حوصله رمان خوندن هم ندارم دیگه
من که بعده امتحانات فقد دستور میدم باید برام اینو درست کنین بخورم...اونو درست کنین بخورم
من فقط به شکم اهمیت میدم خخخ

خوش به حالت فکر کن جمعه ساعت 5 امتحان داشته باشی

نه بابا من مظلومم اگه بگم هم کسی اطاعت نمیکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد