دنیای من
دنیای من

دنیای من

دونه ی صد و چهارم : اشتباه

امشب خیلی اتفاقی گذرم افتاد به سمت شبکه ی یک و سریال بیمار استاندارد . از اهنگ تیتراژش خیلی خوشم اومد مخصوصا از اون قسمت که میگه :

گاهی وقتا همه چیز درسته اما انگار ، خود تو اشتباهی !!!

زندگی من الان یه چیزی تو همین مایه هاست . همه چیز خوبه ، دارم به ارزو هام میرسم ، کارا خوب پیش میره ولی این چه حس مزخرفیه که داره دلمو  میسوزونه؟؟ عاشق هم نشدم که بگم بخاطر اونه . این روزا خیلی اشتباهم ...

شاید بخاطر هوای ابریه این روزاست ، شاید بخاطر تغییر فصله یا شاید بخاطر تغیراتی هست که اتفاق افتاده و قراره اتفاق بیوفته . هرچی که هست ، امیدوارم اخرش خوب تموم بشه .


نظرات 2 + ارسال نظر
hatef یکشنبه 8 فروردین 1395 ساعت 19:21 http://hatef92.ir

من که این سریال رو نمی بینم
شاید اره به خاطر هوا هم باشه
به نوعی هم حسیم..

شاید
حس بدیه

بهزاد یکشنبه 8 فروردین 1395 ساعت 12:16 http://anahno.blogsky.com

خیلی سریاله دوست دارم
چیزی نیست بابا همه چی که خوبه .بهتره خوشحال باشی برای ناراحتی همیشه بهانه ای هست.

به نظر خوب میاد
چی بگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد