دنیای من
دنیای من

دنیای من

دونه ی صد و پنجم

بالاخره این هوای ابری که 9 روزه جون منو به لبم رسونده تصمیم گرفت ببیاره . چه بارونی میاد  امیدوارم همه ی حسای بد منو هم بشوره و با خودش ببره و امیدوارم  غم و غصه های همه رو بشوره و ببره و فردا یه روز افتابی باشه . دلم واسه روزای افتابی تنگ شده . روزایی که نور خورشید از لای پرده ی اتاق میوفته رو چشمام و از خواب بیدارم میکنه . روزای افتابی بهار خیلی قشنگن  کاشکی فردا افتابی باشه .

ارزو میکنم اون اتفاق لعنتی فردا بیوفته و حال و هوام عوض بشه  

نظرات 4 + ارسال نظر
روح سرگردان شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 19:46 http://www.mynightsanddays.blogfa.com

I love sunny days too...

بهزاد سه‌شنبه 10 فروردین 1395 ساعت 14:54 http://anahno.blogsky.com

اون اتفاق لعنتی هنوز نیوفتاده؟
ببییین! اتفاق خوب باید ساخت پاشو برو بیرون قدم بزن یا با دوستات برو بیرون..
من دیروز بادکنک باد کردم بازی کردم

نه هنوز
اره خیلی تنبل شدم این روزا .
افرین

نوید سه‌شنبه 10 فروردین 1395 ساعت 14:08 http://beyondme.blogsky.com

مثل اینکه بدجور هوس آفتاب کردین :))) تشریف بیارید جنوب یه آفتابی داره که نگو آدم نابود میشه

+امیدوارم اون چیزی که منتظرش هستی ردیففف شه :))

اره خیلی . نه افتاب جنوب جزغاله میکنه ادمو دی اومده بودیم کباب شدیم
خیلی ممنون

hatef سه‌شنبه 10 فروردین 1395 ساعت 12:49

افتابی نمیشه
چون هوای اینجا ابریه و اگ از اروپا بیاد خب اون سمتا باز ابری میشه
ممنونم از نظر زیباتون
سایتون سنگین شده
بیشتر سر بزنید خوشال ترم کنید
ببخشید سر کلاسم ادرس نذاشتم
موفق باشید


بله همینطوره امروز نیمه ابری بود
خواهش میکنم شرمنده میکنین
چشم حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد