دنیای من
دنیای من

دنیای من

دونه ی صد و نوزدهم

این هفته هفته ی خوبی بود . البته اگه از گریه و زاری شنبه و زمین خوردن سه شنبه تو استخر صرفه نظر کنم که کردم :D

به شرایط جدید عادت کردم خیلی طول کشید ولی وقتی بهش فکر میکنم ارزششو داشت . به قول استادمون تا چیزی رو از دست ندی چیز جدیدی رو به دست نمیاری . باید اینو قبول کنیم و بالاخره اینو قبول کردم . از استادمون ممنونم چون این حرفش خیلی روم تاثیر گذاشت . و یه نکته ی مهم که بهش پی بردم اینه که هدف من قبول شدن تو دانشگاه بود و وقتی قبول شدم ، همه چی تموم شد .دیگه چیزی نبود که براش تلاش کنم و همش با خودم درگیر بودم . و فهمیدم که برای اینکه زندگی خوبی داشته باشم باید به چیزی باشه که براش تلاش کنم . هدف بعدی من پاس کردن درسای این ترم با بالا ترین نمره های ممکنه . برام آرزوی موفقیت کنید ؛ )

سه شنبه سر کلاس فیزیولوژی یکم چرت زدم که از شانس استاد دید :| البته سر این کلاس اصلا وقت نمیشه که بخوابم چون از اول تا آخر باید بنویسم ولی بحثای اون روز رو قبلا نوشته بودم و واسه همین یکم جشمامو بستم  که اونم دیده شد . و "جیم" عزیز بهم پیشنهاد داد که از جلسه ی بعد با خودم بالش هم ببرم جهت راحت تر خوابیدن :D البته باید بگم که این حرفش زیاد هم بی ربط نبود چون سر این کلاس هممون خواب آلودیم و این وضع ما بی دلیل نیست . کدوم آدمی بعد از بیرون اومدن از استخر میتونه شاداب سر کلاس فیزیولوژی حاظر بشه ؟؟؟؟ 

امروز چقدر خوشحالم . امیدوارم تا هفته ی بعد همینجوری خوشحال بمونم . نه بهتره بگم که دیگه اجازه نمیدم چیزی ناراحتم کنه . این بهتره ؛)

نظرات 3 + ارسال نظر
بانو جمعه 17 اردیبهشت 1395 ساعت 21:22 http://khaterateman95.blogsky.com

ای جونم:))
وای چ بد بعد از استخر بیای بری سره یک کلاس دیگه:||||
برات زیاد آرزوی موفقیت می کنم ^_^

اره خیلی بده
خیییییییلی ممنون گلم

نوید جمعه 17 اردیبهشت 1395 ساعت 14:31 http://beyondme.blogsky.com

بعضی کلاسا هست فقط باید بری بخوابی

خخخخخخ اره

بهزاد پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1395 ساعت 23:07 http://anahno.blogsky.com

ماشااالاااا به این روحیه
به روزهای اوجت داری برمیگردی

خخخخخخخخ اره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد