دنیای من
دنیای من

دنیای من

دونه ی صد و بیست و دوم

سلام . من برگشتم 

امروز صبح که رفتیم سالن استاد گفت که امروز امتحان میگیرم  چون وقت کمه و تعدادتون زیاده . نیم ساعت تمرین کردیم و بعد امتحان پنجه و ساعد و پنجه پشت رو گرفت و دفاع و سرویس و اسپک موند واسه هفته ی دیگه . تو اسپک و سرویس مشکل دارم شدید !!!!!! گفت که سرویس هاتون باید از تور رد شه و سرویس های من به نزدیکی تور هم نمیرسن  به لطف ساعد هایی که زدم دستام دوباره نابود شد  حالا والیبال به کنار امادگی جسمانی رو کجای دلم بذارم ؟؟؟ 1500 متر دو تو 6 دقیقه ، 50 تا شنا سوئدی تو 50 ثانیه ، 45 تا دراز نشست . حالا ایروبیک و چابکی و هماهنگی و امتحان تئوری به کنار  شنا هم که ترجیح میدم در موردش حرف نزنم :|

امروز جیم خیلی عصبانیم کرد . عصبانی هم نه ناراحت . البته ناراحتم نه نمیدونم ولی حس خوبی نبود . نمیدونم اسمشو چی بزارم . خشم ، غم ، حسرت ، افسوس و.... ولی هر چی که بود خوب نبود . ازش بدم میاد  شایدم نه  اصلا حرفشو نمیزنم . 

یک شنبه از ساعت 12 تا نزدیکای 4 استخر بودیم . قبلش هم از 8 تا 11:30 والیبال . اونقددددددددددددددددر خسته بودم که از ساعت 8 خوابیدم . هم اتاقیام میگفتن ساعت 10 میگفتی پاشین بخوابین لطفا . اروم تر حرف بزنین لطفا . چراغ رو خاموش کنین لطفا . ولی هیچکدوم یادم نیست  گاهی تو خواب اینجوری حرف میزنم ولی خوشم میاد حتی توی اون شرایط هم مودب هستم و اخر جمله هام یه لطفا هست 

دوشنبه اولش روز بدی بود و کلی گریه کردم . ولی اخراش خوب بود کلی خندیدیم . 

الانم که خونه تشریف دارم و کلاسای فردا رو بیخیال شدم  خوشحالم از این کارم 


نظرات 4 + ارسال نظر
بانوی بهار جمعه 31 اردیبهشت 1395 ساعت 18:15 http://khaterateman95.blogsky.com

من خسته شدم با خوندن این پست:))

نوید چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 ساعت 10:20 http://beyondme.blogsky.com

واااااااای چقدر سخته! من که فکرشم میکنم خسته میشم چه برسه به انجام دادنش

من دارم انجامشون میدم

بهزاد سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1395 ساعت 23:17 http://anahno.blogsky.com

خدایی خیلی سختههه
چقدر مودبی !!!( اسمایلی تشویق )

عارهههههه سخته

پیک سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1395 ساعت 22:40 http://eshtebahinevis.blogfa.com/

همه این امتحانا رو رفتی؟؟

نه فعلا پنجه و ساعد و پنجه پشت . بقیه هفته ی بعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد