دنیای من
دنیای من

دنیای من

دونه ی صد و سی و سوم

سه شنبه میرم ارومیه و چهارشنبه برمیگردم . امتحان شنا مونده واسه اون میرم . این چند روز رو تمرین کردم و خیلی بهتر شدم . فقط زود خسته میشم  و نفس کم میارم  . امیدوارم استاد قبول کنه . اگر هم قبول نکرد به درک . بدترین حالت اینه که میتونه واسه دو ترم دیگه . من تلاشمو کردم . 

امروز تو خونه تنهام . موندم خونه درس بخونم ولی نمیتونم. حوصله ی باغ رو هم نداشتم . میخوام عصر یه سر برم گالری خواهرم . یکم هوا بخوره به سرم . شاید به کتابخونه هم به سری زدم . واسه تجدید خاطرات !!! :)))


نظرات 6 + ارسال نظر
Judi سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 22:45

بازم خوش بحالت که زود تموم میشی
من تا دوم باید بخونم. اونم با دهن روزه

نه عزیزم کجا تموم میشم؟ هنوز شر و نشده . من تا 9 ام باید بخونم :|

Judi سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 22:44

موفق باشی عزیزم
امیدوارم که امتحانتون اسون باشه, اگرم سخت بود, بتونی از
عهد ش بربیای

ممنوووون
راستی وبلاگت چی شده؟؟

Shadow سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 12:26 http://beyondme.blogsky.com

ان شاءالله در امتحانات موفق‌تر از همیشه باشید. راستی من تعجب کردم امتحان شنا رو گذاشتن یکم ماه رمضون

بانوی بهار یکشنبه 16 خرداد 1395 ساعت 16:39 http://khaterateman95.blogsky.com

اهوم:)ولی من میگم استاد قبول میکنه^_^

امیدوارم تو تک تک امتحانات موفق باشی:)

امیدوارم
ممنون عزیزم تو هم همینطور :-*

بهزاد یکشنبه 16 خرداد 1395 ساعت 15:30 http://anahno.blogsky.com

جدیی ؟ دیگه تئوری جیه گذاشتن


باید یه پست خوب بزارم واسه معرفی رشتم
از 134 واحد 46 واحد عملیه . بقیه تئوری هستن و همشون هم امتحان دارن

بهزاد یکشنبه 16 خرداد 1395 ساعت 14:50

آخرین امتحانته؟
راحت میشی
من تا دوم هستم

نه بابا اخریش نیست . تئوری ها مونده هنوز
من 8 ام تموم میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد