دنیای من
دنیای من

دنیای من

دونه ی صد و سی و چهارم

امروز دوستم بهم زنگ زد و گفت که شما رو چیکار میکنی و چرا دوشنبه نیومده بودی . منم گفتم خودش گفت که تا 24 ام هر وقت خواستی بیا. دوستم گفت نه بابا گفت برین 31 ام بیاین چهارشنبه نیاین.  خیلی هم سخت میگیره . من که استرس داشتم اینا رو شنیدم دیگه مردم . فشارم افتاد ، دستام یخ زد . نفهمیدم به دوستم چی گفتم و کی شماره ی مسئول استخر رو گرفتم . شماره استاد رو ازش گرفتم و رنگ زدم بهش . اولش یکم غر زد ولی بعد که گفتم خودتون گفتین گفت باشه بیا . مامان را زده بود بهم . گفت چرا اینجوری میکنی با خودت ؟ رنگت مثل گچ دیوار شده بود . چرا اینقدر خود خوری میکنی ؟  راست میگه . من اینجوری نبودم . خیلی بی خیال بودم  . می باعث شد اینجوری بشم ؟؟؟؟  هئیییییییییییییییییییییییییییی .

اصلا به درک . اگه قبول هم نکرد ناراحت نمیشم . من تلاشمو کردم و پیشرفتم عالیییییی بوده . خودم از خودم راضی ام . دیگه بهش فکر نمیکنم اصلا . فردا هم بعد امتحان اصلا ناراحت نمیشم . 

راستی امروز تصمیم گرفتم فکر جیم رو از سرم بیرون کنم . دیگه هیچوقت بهش فکر نمیکنم . چون میدونم آخر سر کسی که اذیت میشه خودمم. پرونده ی جیم همینجا بسته میشه برای همیشه . دوست داشتن و دوست داشته شدن برای من  جزو آرزو های محاله . چیزی که فقط تو رویاهام تجربش کردم . بار ها و بار ها . قبلا میخواستم تو دنیای واقعی  دنبالش بگردم و پیداش کنم ولی بهتره همونجا بمونه . اگه وارد دنیای واقعی بشه ، فقط منم که دوست دارم . 

از رویا هام گفتم یه چیزی یادم افتاد . قبلا ها وقتی ناراحت بودم با استرس داشتم ، پناهگاه امنم رویاهام بودن . جایی که همیشه به نفر منتظرم بود و ارومم میکرد . همه چی از وقتی بد شد که سعی کردم فراموششون کنم تو واقعیت زندگی کنم . همه جی از اونجا خراب شد . دوباره باید برگردم اونجا . اینجوری حالم بهتر میشه . 

باید برگردم . دلم براشون تنگ شده . امشب برمیگردم . دیگه هیچوقت از اون پناهگاه بیرون نمیرم هیچوقت .

نظرات 8 + ارسال نظر
بهزاد پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 23:59 http://anahno.blogsky.com

دیگه شکست عشقی از 200 تا پسر علاف آسمون جل که فقط به فکر ارضا خودشونن هم شد افتخار که دوست داری تو هم مثل اونا باشی؟!
درستو بخوون بابا
پسر درست حسابی بعد اینکه دیدت مث آدم خواسگاری میکنه ازت ،اوکی که دادی سر یه هفته با خونوادش میاد بعد سه چهار ماه با هم میشید اخلاقش میاد دستت اگه خوب بود یه زندگی توپ خواهید داشت.
یه نصیحت پسرونه از من به تو کسی که عاشقت باشه دیگه خیلی بشه تو 6 ماه میاد خواسگاری در غیر اینصورت هدفش چیز دیگه س

هاتف پنج‌شنبه 20 خرداد 1395 ساعت 01:31 http://hatefblog.in

این تلاش کردن خیلی خوبه

بله خوبه

بانوی بهار چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 14:19 http://khaterateman95.blogsky.com

اهوم اینجور که استرس داری خودت خیلی اذیت میشی
این فکر رو نکن که همیشه فقط من هستم که باید دوست داشته باشم؛شاید همین الانشم یکی دوست داره تو نمی دونی؛یا اینکه در اینده یکی میاد که خیلی دوست میداره:)

اره خیلی بده استرس
نه بابا مطمئنم کسی نیست و نخواهدبود

پیک چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 12:57 http://eshtebahinevis.blogfa.com/

گنگ نبود یکم پستت یا من اینطوری فکر میکنم!

نمیدونم ، شاید اخراش یکم گنگ باشه

@anahno چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 12:18 http://anahno.blogsky.com

برو درستو بخون -_-
دانشگاه جای درس و تلاشه
عشق و عاشقی زوده برات.
تلاشتو کن قبول نشدی هم حتما همین الان تو یه کاغذ 3 تا از دلایل قبول نشدنت بنویس .
بعد مچالش کن محکم پرتش کن بیرون...






چون اونا فقط بهانه هستن. :|

بهله بهله
واقعا زوده؟؟ هم سنتی من تا حالا 200 بار شکست عشقی خوردن :|
اگه قبول نشم همینکارو میکنم ؛ )

بهزاد چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 12:08 http://anahno.blogsky.com

چرا اینجوری میکنی؟ همون 31 برو
تا اون موقع هر روز برو استخر تمرین کن برا خودت
بدون تمرین کردن که نمیشه
اگه وقت نداری حداقل تو ذهنت همش تصور کن داری خوب شنا میکنی ( مغز واقعیت و از غیر واقعی تشخیص نمیده !)اینجوری ذهنت فکر میکنه سی چهل بار خوب شنا کردی و هر دفه عالی بودی استرس کم میشه

نه بابا فکرش نمیزاره درس بخونم .
رفتم دیگه :D

گل واژه چهارشنبه 19 خرداد 1395 ساعت 00:00 http://telegram.me/pome_music

سلام
جالب می نویسی ،خوشبحالت که درمورد رویاهات به عنوان پناه گاه فک می کنی
وقت کردین یه سر به کانال ما بزنید
ممنون
گل واژه
telegram.me/pome_music

Judi سه‌شنبه 18 خرداد 1395 ساعت 22:58

خیلی عادیه که استرسی باشی
چون برای این جایگاهت تلاش کردی و زحمت کشیدی, برات
با ارزشه و نمیخای که توش ضعیف عمل کنی!
اینا همش باعث میشه تنش بیش از حد داشته باشی, که بعد
یه مدت حل میشه ران نباش

هممممم درسته
امیدوارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد