دنیای من
دنیای من

دنیای من

دونه ی صد و چهل و هفتم : !!!

بالاخره این ترم تموم شد و تو همه درسا قبول شدم. بسی خوشحالم بابت این موضوع

دیروز از صبح رفتیم دانشگاه و بخاطر گرفتن یه معرفی نامه واسه ترم تابستون تا ظهر علاف بودیم . خداییش خیلی اذیت میکنن . من که بی خیالش شدم ولی دوستم نه .

بالاخره کارا تموم شد و رفتیم . اول میخواست برم خوابگاه خیلی خسته شده بودم . علاف بودن هم ادمو خسته میکنه ! ولی بعد تصمیم گرفتم با بچه ها برم . چهار تا همشهری تصمیم گرفتیم بریم پارک جنگلی . اعتراف میکنم اگه نمیرفتم بعد ها خیلی میسوختم که چرا نرفتم باهاشون . خیییییییییییییییییییییییییییییلی خوش گذشت خیلی . چقدر خندیدیم و چقدر خوردیم 

از پارگ جنگلی خیلی خوشم اومد . تمام شهر دیده میشد . منظره ی فوق العاده ای داشت . اسم بام ارومیه بیشتر بهش میومد تا پارک جنگلی !!!

این چند هفته ی اخر به خوابگاه و دور بودن از خونه عادت کرده بودم و از موقعیتم راضی و خوشحال بودم . دیگه نه گریه ای نه سکوتی . تا جایی که وقتی حرف نمیزدم هم اتاقیم میگفت چرا امشب ساکتی !!! اینقدر دیونه بازی در میوردم و میخندیدم که همه فکر میکردن سرم به جایی خورده !!! هم اتاقیم میگفت انگار یه ادم دیگه شدی !

در حالی که من همیشه همینجوری بودم درسته زیاد حرف نمیرنم و در کل ادم ارومی هستم ولی شخصیت شاد و سرزنده ای دارم . منم گفتم که چند ماه پیش یه ادم دیگه شده بودم . الان خودمم !

داشتم به اهنگ فقط با تو عشقم  گوش میدادم که یه هو دلم هوای خوابگاه و هم اتاقیامو کرد . اونجا زیاد به این اهنگ گوش میدادیم . این حس برام خیلی عجیب بود . اصلا فکر نمیکردم یه روزی برسه که دل تنگ خوابگاه بشم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

اینم از بام ارومیه 


نظرات 6 + ارسال نظر
هاتف یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 23:24 http://hatefblog.in

سلام
حتما خالی می کنم .فستیوال که دیروز تموم شد .
ممنونم اومدی

سلام
خواهش,میکنم . شرمنده نکنید

هاتف شنبه 12 تیر 1395 ساعت 23:59 http://hatefblog.in

اولا سلام ..
شادی همیشه خوبه .. ولی من باور دارم گاهی اشک و غم گین بودن هم خیلی به داد آدم می رسه .. گاهی آدم می طلبه باشه ناراحت .
بام زیبایی است فقط با دورین ناسا گرفتی عکسو؟
با اینترنت پیشرفته من 50 ثانیه طول کشید باز بشه :|
همیشه شاد باش .. همیشه ..

سلاممم
بله شادی خوبه
تو این چند ماه من شورشو در اورده بودم
اره قشنگه
:)))))
چشممممم شمام همینطور

پیک شنبه 12 تیر 1395 ساعت 14:55 http://eshtebahinevis.blogfa.com

اینجا راحت باش.دلتنگ خوابگاه واقعا؟!

راحتم
اره اون روز یه لحظه دلتنگ خوابگاه و هم اتاقیام شدم

برگ توت شنبه 12 تیر 1395 ساعت 01:29 http://barge-toot.blogfa.com

سلامممممم
این شاهزاده برفییییی ماست
لبت همیشه خندون باشه الهی
از ته ته دلم خوشحالم که دیگه به خابگاه عادت کردی
ولی خب یکم سخت گذشت: -/
واسه ترم بعد خوش بحالت میشه

سلاممممممممممم
عاره خودمم :D
ممنون عسیسم

بانوی بهار جمعه 11 تیر 1395 ساعت 22:52 http://khaterateman95.blogsky.com

آفرین؛خب خداروشکر ترم اول با موفقیت گذشت؛)
کاش قسمت بشه من بیام ارومیه؛))

عارهههههههههههههه
ایشالا عزیزم

بهزاد جمعه 11 تیر 1395 ساعت 14:59

ماشالااا آفرین پاس کردی همه رو

ممنان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد