دنیای من
دنیای من

دنیای من

دونه ی صد و پنجاه ام

اگه حرفی تو دلت هست که میخوای بزنی خب بگو . همشو یه جا و کامل بگو. مقدمه چینی رو بزار کنار. حرفتو واضخ بگو.  رک بگو. من اونقدرا هم که فکر میکنی با هوش نیستم نمیتونم درک کنم پس رک بگو. کامل بگو.  چرا یه چیزی میپرونی و من میمونم و یه دنیا فکر و خیال ؟ که منظورش چی بود؟ ازم ناراحت بود؟ دلش گرفته بود؟ میخواست بگه دوستم داره؟ ازم بدش میاد؟ 

گفتم که با هوش نیستم . این جور چیزا رو نمیفهمم دست خودم نیست باید رک بگی. اگه ناراحتی ،اگه خسته ای ، اگه دوستم داری یا اگه ازم بدت میاد. حرف دلتو بگو. شاید حرف دل تو ، حرف دل منم باشه. تا دیر نشده بگو فقط بگو 

نظرات 4 + ارسال نظر
بانوی بهار یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 20:12 http://khaterateman95.blogsky.com

اح چقد بده اینجوری؛|

اره بده,

هاتف یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 16:49 http://hatefblog.in

شاید این مشکل خیلی از ما باشه ..
راستش ... چیزهایی که از دست دادم زیاده
چیزهایی که به دست آوردم هم زیاده
اون به نوع خودش عزیز بود و این به نوع خودش ..
نمی دونم چه تصمیمی بگیرم .. ولی سخته
اگر تو یک کلمه بخوام به کسی که تو ایرانه و دوست داره بیاد نصیحتی کنم تو یک کلام میگم
نیا ...
خیلی سخته ..
اگر جبر نبود برگشته بودم .. ولی آنقدر گرفتار شدم که دیگر راه برگشتی نیست

بله متاسفانه
خوب خوبه که چیزای زیادی به دست اوردی
گاهی برای رسیدن به ارزوهات باید بری حتی اگه,مجبور باشی از همه,چی بگزری
این همه,راهو رفتی که برگردی ؟ میخوای نصفه نیمه رهاش کنی؟ کارتو تموم کن و با دست پر برگرد. با افتخار بگو من خاستم و تونستم

judi یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 01:24

فقط بگو

بهزاد شنبه 19 تیر 1395 ساعت 20:43 http://anahno.blogsky.com

خوبی تو؟! :|

خیلی نامردیه آدم و تو خماری گذاشتن.
یا دوستت داره و ترسو هست
یا دچار سو تفاهم شدی.
اولی که معلومه آدم بدرد بخوری نیست(با عرض پوزش) :|.
ولی خب عشق و عاشقی همین یه بیت خلاصه میشه
اگر با من نبودش هیچ میلی / چرا ظرف مرا بشکست لیلی؟
چه طرف مقابل بگه دوستت داره چه بگه ازت بدت میاد مثل این بیت رفتار میکنی و هر دو عکس العمل رو دوست داشتن میدونی .

خوبم تو خوبی ؟
اره خیلی بدههههههه
نمیدونم شاید من توهم زدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد