دنیای من
دنیای من

دنیای من

دونه ی صد و شصت و پنجم: ماندن یا رفتن ؟ مسئاله این است!

گاهی حوصله ی هیچ چیز و هیچ کسی رو ندارم ، همش استرس میکشم و نمیدونم برای چی ، زود عصبانی میشم و کلا اعصاب مصاب تعطیل: | در این مواقع بهتره همه هر چه قدر میتونن ازم فاصله بگیرن چون مثل یه نارنجکم که ضامنش کشیده شده و هر لحظه ممکنه بترکه و البته هرکی کنارش باشه از ترکشاش بی نصیب نمیمونه: دی 

و بعضی وقتا ان چنان بی خیال و اروم و سبک بال که گویی غم غصه ای در جهان نیست و من شاد ترین ادم روی زمینم!  

و بعضی وقتا خنثی نه خییییلی شاد و نه ناراحت. روزایی که نسبتا بی خیالم و لبخند رو لبامه و با همه حرف میزنم و سعی دارم بخندم.  مثل امروز! روز خوبی نبود اما بد هم نبود. حد اقل اون احساس های بیخود که خودمم نمیدونم چی هستن رو نداشتم . از هیچی بهتره ؛)

تو دوران بلوغ و نوجوانی ، این جور احساسا زیادن و البته طبیعی. اونم بخاطر گیج بازی هورمونها. .اصلا هر چی بدبختی میکشیم بخاطر این هورمونهاست. نوجوان هم نیستم که بگم بخاطر اونا اینحوری میشم . هر چی ه هست امید وارم این حس خوب امروز ادامه پیدا کنه و هیچوقت هیچوقت هیچوقت خراب نشه. 

یه سوال ذهنمو مشغول کرده. ادم بهتره همیشه پیش کسایی که میشناستشون و دوستشون داره بمونه و هیچ حرکتی نکنه یا اینکه گاهی بره و یا ادمای جدید اشنا بشه و چیزای جدید رو تجربه کنه ؟ البته اون دسته که دوستشون  داره رو به کلی ترک نمیکنع و اون صمیمیت هنوز هم هست . اگه اون افراد رو یه پناهگاه.دو نظر بگیریم که ادم خودشو اونجا پنهان کرده ، باید از اون پناهگاه بیرون بیاد و دنیا رو کشف کنه یا باید همیشه تو پناهگاهش بمونه ؟؟؟؟؟؟؟

متوجه شدین منظورمو؟؟؟ نمیتونم با بیرون اومدن از پناهگاه کنار بیام و فکر میکنم باید تا ابد اونجا بمونم. وقتی زندگی راحتی اونجا دارم،چرا باید ریسک کنم؟ ولی این احتمال هم وجود داره که بیرون ، فزصت های بهتری برای زندگی وجود دارن . حالا باید بمونم یا برم؟؟؟؟؟

نظرات 6 + ارسال نظر
آستیگمات شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 13:49 http://avod.blogfa.com/

واقعا نمیدونی که بری بیرون یا نه
یا اینکه حوصله ی بیرون رفتن نداری؟

نه بحث حوصله نیست. تو دو راهی موندم. یه جورایی میترسم تنها بمونم یا انفاقای بدی بیوفته

Neda پنج‌شنبه 28 مرداد 1395 ساعت 22:13

Croods رو دیدی ؟
تو اون اگه ایپ خونه رو ترک نمیکرد چشمش دنیای زیباتر رو نمیدید . ولی برای دیدن این زیبایی سختیای زیادی هم کشید

اره

نوید پنج‌شنبه 28 مرداد 1395 ساعت 17:42

من بهت میگم بمونی یا بری. نیگا کن ببین کدوم بیشتر خوشحالت میکنه. هر جا خوشحال تر بودی اونجا رو انتخاب کن خب :))))

هر دو طرفو دوست دارم

Neda پنج‌شنبه 28 مرداد 1395 ساعت 01:57

اکه اون ادمایی که بخاطرشون از پناهگاهه بیرون میری ، بنظرت شایستگیشو دارن برو

بخاطر اونا نمیرم بخاطر خودمه و اونا یه بخشی از این تغییر هستن

بانوی بهار چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 23:57 http://khaterateman95.blogsky.com

من به شخصه موافقم نباید وابسته کسی بود؛البته خوبه ولی تا حدودی در حدی که واست دلگرمی باشن

ولی آدم نیاز داره با همه جور آدم سره کار داشته باشه
این نظر من بود

همممم درسته

بهزاد چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 12:47 http://anahno.blogsky.com

به نظر من ببین هدفت از زندگی واقعا چیه متناسب با اون ببین تو حریم امن موندن خوبه برات یا نه!

نمیدونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد