دنیای من
دنیای من

دنیای من

دونه ی صد و شصت و هشتم

یکی از فامیلامون فوت شده دیروز. البته فامیل دوره ولی خب فامیله دیگه. خیلی یه هویی مریض شد و خیلی یه هویی رفت. خیلی یه هویی. مامان و بابا دیشب رفته بودن خونشون و از دیشب حال مامان خیلی گرفته. همش گریه میکنه. البته بیشتر عصبانیه بخاطر بی وفایی و سنگ دلی خواهر و برادر اون مرحوم و دخترش که حالش خیلی بد بوده . وقتی یکی میمیره گریه و زاری چیزی رو عوض نمیکنه ولی ادم باید خیلی سنگ دل باشه که خواهرش اینجوری بره و یه قطره هم اشک نریزه . 

دیشب به این فکر میکردم وقتی یکی عزیزی رو از دست میده چی باید بهش گفت؟ تسلیت میگم ،غم اخرتون باشه ، ما رو هم تو دردتو ن شزیک بدونید؟؟؟  نه ، هیچکدوم از این حرفا درست نیست . به نظرم باید سکوت کرد ، هیچی نگفت. 

براش دعا میکنم. دعا میکنم تو زندگی جدیدی که پیش رو داره ، شاد باشه و خوب زندگی کنه. همون شادی روح! 

ولی زندگی روحی هم جالبه نه؟ اینکه از بالا حواست به همه چی باشه و خیلی چیزا رو بدونی که تا حالا نمیدونستی!  

نظرات 3 + ارسال نظر
نوید جمعه 12 شهریور 1395 ساعت 15:43 http://navidnekouee.com

روحشون شاد... من هیچوقت در این موارد نمیگم غم آخرتون باشه چون خیلی دروغ به نظر میرسه در عوض میگم انشالله شادی هاتون رو ببینیم

اره این بهتره

بانوی بهار چهارشنبه 3 شهریور 1395 ساعت 00:09 http://khaterateman95.blogsky.com

به اشک که نیست به غم تو دل آدماست؛ولی احتمالا مامانت بر حسب چیزه دیگه ای این حرف رو میزنه

اره ولی مطمئنم اینا غم هم تو دلشون نیست.

هاتف سه‌شنبه 2 شهریور 1395 ساعت 21:33 http://hatefblog.in

نظر من سکوته ...
تسلیت میگم
فعایلت در اینستاگرام.هم خیلی کمه :|

منم همینطور
ممنون
:D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد