دنیای من
دنیای من

دنیای من

دونه ی صد و هفتاد و شیشم

سلاااام من برگشتم. البته چهار شنبه برگشتم .جمعه هم دارم میرم: (((((((( 

براتون بگم از مسافرت: ))) خر تو خری بودااااااااااا.  داییم یه خونه تو سرعین داره قرار بود ما و خودشون بریم که کلا ما 10 نفر بودیم خودشونم 4 نفر. عاقا ما رفتیم دیدیم مامان و بابا و داداش زنداییم هم اونجان. از اون طرف خواهر زنداییم هم اومد. اونیکی دایی هام هم زنگ زدن که تو راهیم!!!  خلاااااصه همه اومدن و شدیم 27 نفر.  اصن یه وضعی بود جای دوستان خالی: )))))) 

جمعه دارم میرم: ((((( 

راستیییییی هم اتاقیم کاراش جور شده اومده خوابگاه دانشگاه.  تو یه خوابگاه نیستیم ولی همین که هر دو تو دانشگاهیم دلگرم کننده هست.

برای دوست عزیزم : 

برگ توت جان!  میدونم الان بازم کرمات فعالیتشونو شروع کردن: ))))) ولی بدون هیچکس جای تو رو نمیگیره ؛) میدونی که تو یه جای غریب داشتن یه اشنا چه قدر خوبه و نمیتونی تصور کنی چقدر از اینکه تو همچین کسی رو نداری ناراحت و دلخورم: ( ارزوم اینه که ارشد رو باهم بگذرونیم ، تو یه دانشگاه ، تو یه خوابگاه ♥♥♥♥ فکرشو بکن.  همه جا رو بهم میریزیم: )))) من و تو ؛)


پ.ن:  یکی از خوبی های سرعین شب گردی هاشه ، منم که عاشق شبگردی ♥♥♥♥ بهترین شب شبی بود که ساعت 9 از استخر اومدیم بیرون و با خواهرام و زنداییم چهارتایی رفتیم تا ساعت 12 همه جا رو گشتیم . اگه دست خودمون بود تل صبح برنمیگشیم ولی همه گشنه بودن و منتظر ما ! البته رگ غیرت اقایون هم کم کم داشت متورم میشد :)))) 

نظرات 6 + ارسال نظر
برگ توت پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 22:10

مبخام مهاجرت کنم بلاگ اسکای
میشه یه قالب ملیح و خوشگل بهم هدیه بدی ؟
میخام سلیقه تو باشه

عهههه چه خوب
کارتی سخت سخت میخای هااااااااا. چشم بزار برم جستو جو کنم ؛)

بانوی بهار یکشنبه 28 شهریور 1395 ساعت 01:08 http://khaterateman95.blogsky.com

وای منم عاشق اینم که کاش می شد همه کارا رو شب انجام داد*-*اصن شب برای خواب نباشه-.-

وای چه زیاد شدید یهو؛))گم نکردین همو تو این جمعیت؛))

همیشه به خوشی عزیززززززززززم؛*

اره کلا شبا خوبن
:))))) چرا گم هم میشدیم
قفونت

پیک یکشنبه 28 شهریور 1395 ساعت 00:06 http://eshtebahinevis.blogfa.com/

شبگردی عالیه
خیلی خوبه خوش گذشته واقعا

خییییلی عالیه
بله خوش گذشت

هاتف شنبه 27 شهریور 1395 ساعت 20:43 http://hatefblog.in

اوووف 27 نفر!!!!
من شخصا این همه جمع رو زیا دوسستدارم
البته شاید من زیاد از فامیل خوشم نیاد..
بسیار خوشال کنندست ..
شروع شدن دانشگاه خوشالی داره ن ناراحتی !!

ناراحتیم بخاطر رفتنه. البته نسبت به ترم قبل خییییییییییییلی بهتر شده هاااا

برگ توت شنبه 27 شهریور 1395 ساعت 15:35

سلام :)
دایی زادت هم اونجا بودن عایا ؟
قربونت دوستم ... اره کاش با هم بودیم ، اگرچه شنیدن صدات تو غربت هم کلی دلگرمم میکنه . ایشالا ارشد تهران میترکونیم :)
عارررره ... منم عاشق شبگردیم . اونم سرعین که تو سوراخ سمبه هاش کلی چیز باحال میشه پیدا کرد .
منم پنجشنبه میرم ... بدود تا یماه

سلام
دلییییییی نه اون داییم نیومده بود
انشالله
اره خوب بود. لواشکای ترررشش
نههههه نرو. میگم بیا هر دومون انصراف بدیم: )))

بهزاد شنبه 27 شهریور 1395 ساعت 14:39 http://anahno.blogsky.com

27 نفر :دی. خیلی خوش میگذره...

اره خوب بود: ))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد