دنیای من
دنیای من

دنیای من

دونه ی صد و هشتاد و سوم : نقاشی

 امروز از سر بیکاری زیاد یه سری به نقاشی های دوران طفولیت و اوایل نوجوانی زدم . 

چندتا ازشون انتخواب کردم اگه دوست داشتید ببینید .

 


وقتی این نقاشی رو تموم کردم خیلی ذوق داشتم . عاشق پنجره و پرده هاش بودم . لطفا از پسره و تیپش چشم پوشی کنین :D





این نقاشی خودمم تو تراس خونمون . با اون ستاره حرف میزدم و اون چشمک میزد . فکر میکردم با این چشمکا اونم داره با من حرف میزنه ! البته موهای بلند تخیلی بود :D



این نقاشی حس عجیبی بهم میده حتی الان هم که بهش نگاه میکنم ، همون حسو دارم . نمیدونم چرا ؟



همیشه دوست داشتم جای این دختر باشم ! 




این سه تا نقاشی رو سر کلاسای ادبیات و انشا و اخری رو هم زنگ ورزش کشیدم . دوم  راهنمایی میخوندم :D






ماه زیبای من :)




بادکنک :|




عشق !




منو ادم برفی :) 




و در نهایت نقاشی مورد علاقم 



نقاشی زیاااااااااااااااااااد دارما ولی اینا رو گلچین کردم . چطور بودن ؟؟؟

نظرات 7 + ارسال نظر
نوید شنبه 8 آبان 1395 ساعت 14:49 http://navidnekouee.com

چه نقاشیاییی خوووبی منم به جرات میگم عاالی بودن :) و خلاقیت توی نقاشیااا قابل تحسینه :) یاد نقاشی های خودم افتادم یعنی منو برد به 15 سال پیش

خیلی ممننونننننننننن
خوبه که یاد گذشته ها افتادی ؛)

آستیگمات سه‌شنبه 20 مهر 1395 ساعت 15:09

چرا قطر دستای پسره میزون نیس :D
شوخی میکنم خیلی خوب کشیدی .
دقیقا من توی همین یه مورد نقص دارم
کلا نقاشیم افتضاحه . حسودیم شد

عه عاره بهش توجه نکرده بودم: ))
خیلی ممنون
نقاشی منم افتضاح بود!

Neda دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت 22:10

دختر بالای نردبون ؟ اره خیلی شبیته
مررررررسی ... واقعا نگه داشتی ؟
منم نامه هات و نقاشیتو دارم که جمانه جو و هری بودیم :-)
دلم خواست ، یروز باید بریم مدرسه قدیمی

اره همشونو دارم
وااای جو ♡♡♡♡♡♡
اره بریم

Neda دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت 10:15

سلام
عه نقاشیای راهنماییییییی
بازم دل منو خون کردی با نقاشیات بدجنس :-/
قول دادی ازون مترسک واسه منم بکشیا یادته؟
منم اون دختر بالای نردبونو خیلی دوس داشتم :-)

سلام به روی ماهت
یادته تو هم واسم کشیده بودی ؟؟؟ هنوز دارمشون. اینقدر میدوستمشووووون
اخ اخ اخ اخ
اره یادمه. میکشم برات. بزار حوصلشو پیدا کنم میکشم: D
یه جورایی شبیه من نیست؟؟

پیک دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت 08:20 http://eshtebahinevis.blogfa.com/

به جرات میتونم بگم عالی بودن!نقاشی ذهن آدم رو نشون میده ونشون میده چقدر درون آدم عمیق یا سطحیه!خیلی خوب بود.مخصوصا اینکه نگهشون داشتی

خیلی ممنون لطف داری.

بهزاد دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت 00:28 http://anahno.blogsky.com


چقدر خوب کشیدی خیلی با احساسن

خعلی ممنون: )

بانوی بهار یکشنبه 18 مهر 1395 ساعت 23:29 http://khaterateman95.blogsky.com

من چون هم دست خط افتضاحی دارم در مقابلش نقاشی افتضاح تری دارم از نظر من خیلی خوبن؛))
اون دختره که داشت میرفت برسه به ماه رو عاشق اون نقاشی شدم*.*

دست خط منم افتضاحهههههههههههههههههههههههههههههههههه
لطف داری بالام
اره منم اونو میدوستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد