دنیای من
دنیای من

دنیای من

دونه ی صد و نود و شیشم

یک شنبه امتحان دارم و اگه امروز درس میخوندم خییلی خوب میشد ولی نخوندم: | صبح که اتاقو تمیز کردیم و بعد رفتم حموم و بعد نهار و.... بعدشم خواب: D ساعت 6 و نیم بیدار شدم و حس درس خوندن ندارم: | اومدم حیاط و از هوای سرد لذت میبرم. البته پاهام در حال یخ بستن هستن ولی دلم واسه سرما تنگ شده بود. یه عالمه برگ زرد رو زمین و برگایی که اروم اروم میریزن. خوابگاه هر چه قدر هم کم و کسر داشته باشه ، حیاطش همه رو از یادت میبره. خیلی دوست دارم حیاطشو. 

کی میخواد برف بباره ؟ دلم برف میخواد 

برم بازم بخوابم: D 

نظرات 4 + ارسال نظر
بهزاد شنبه 22 آبان 1395 ساعت 23:25

چقدر زود!!!

زندگی کوالایی دارم کلا :|

پیک شنبه 22 آبان 1395 ساعت 08:29 http://eshtebahinevis.blogfa.com/

خوشا به سعدتت اینقدر میخوابی (خنده)

banooye bahar شنبه 22 آبان 1395 ساعت 03:19 http://khaterateman95.blogsky.com

تو پاییز اصن حس درس خوندن نیست:دی ایشالا که موفق باشی به هر حال:))
برف زوده:))البته بعضی جاها چششون به برف روشن گردیده^_^

کلا هیچوقت حس درس خوندن نیست: )))

هاتف شنبه 22 آبان 1395 ساعت 01:38 http://hatefblog.in

از نظر برف اینجا برف عست .
سعی نکن تخیل مخاطب هاتو بسنجی.
کاش تصویر همان خیاط خوابگاه رو قرار میدادی یک حضور ذهنی می داشتیم .
خیلی خوب تر میشد .
برف خیلی زیبا و دوست داشتنیه به دو شرط
اولا به خاطرش مدارس و اینا تعطیل شن بشینی خونه حالشو ببری کتاب بخونی چای ذارچین بزنی ب رگ و موسیقی گوش کنی.
دوما اینکه سرما داره و بتونی سرماشم ب جون بخری و تحمل کنی.در کل خوبه ...
زندگی قشنگ تره از چیزی ک فکر می کنیم
اگر دلت برای خانواده تنگ شد فکر من رو کن که از اخرین بار ایران بودنم چقدر میگذره
برات راحت تر میشه

چشم عکس هم میزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد