دنیای من
دنیای من

دنیای من

دونه ی دویست و پنجم : شاهزاده برفی برگشت

سلام بر دوستان عزیز. من برگشتم. 

اول از همه یه تشکر ویژه میکنم از دوست عزیزم هاتف که زحمت قالب رو کشید و حسابی شرمندم کرد. و یه معذرت خواهی بابت اینکه این مدت اذیتش کردم. 

و جودی عزیز تر از جانم که این مدت یکم ازش غافل بودم. معذرت جودی جان. 

بانوی بهار عزیز و بهزاد و پیک که تو این مدت خوندنم و  بهم انگیزه دادن.  از همشون ممنونم. 

و دیگه اینکه برگشتم و در خدمت شما هستیم ؛)


نظرات 4 + ارسال نظر
banooye bahar چهارشنبه 8 دی 1395 ساعت 06:32 http://khaterateman95.blogsky.com

ای جانم ای جانم:))
سلام بانوی بهمنی خوشحالم برگشتی:)
خوش برگشتی جانم:دی

سلاااااام بهار عزیزم
قربونتتت

خانوم خونه سه‌شنبه 7 دی 1395 ساعت 19:37 http://ganje-man.mihanblog.com

دست اقا هاتف هم درد نکنه...خوبه که برگشتی...

مرسی:)

جوووودی سه‌شنبه 7 دی 1395 ساعت 16:30

از اول هم نباید میرفتی
خوش اومدی :دی

قفونتتتتتت

بهزاد یکشنبه 5 دی 1395 ساعت 17:32

سلامم
خوش اومدی ,خوب کاری کردی وبت و حذف نکردی .
قالب ویت هم ساده و شیکه مبارکه .دم هاتف گرم

سلام.
ممنون: )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد